Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

heb er echt van zitten genieten, thumbs up

heel creabea
Ariebombarie schreef:wat ik specifiek leuk vond was die gestrooide sterretjes, "vensters" in pagina's, etc dat soort extra dingetjes maakten het vooral boeiendheel creabea
. Liedje is heel leuk, dus dat hielp wel mee ter inspiratie gelukkig! 

! Bizzybijtje schreef:Zo, voor EMI? Da's wel super!
Ik vind het echt leuk gedaan, heel gaaf. Alleen jammer van het einde, dan had ik liever gezien dat het gewoon stopte inderdaad...Maar echt leuk!

IloveBALOU schreef:Ik vind het heel leuk gedaan. Voorbeeldjes die ik leuk vond waren bij Here inside. Dat 'inside' dan in het woord 'Here' zit. En met dat aanwijs bolletje.
Het enige puntje dat ik iets minder vond is het laatste. Ik had het mooier gevonden als het gewoon was gestopt wanneer het laatste blad weg werd gehaald. En niet als de camera wordt opgetild en de ruimte er om heen filmt laat maar zeggen. Maar dat is mijn mening, het kan zijn dat anderen dat juist leuk vinden
Knap, alles in 1 take, en dat zonder te schuiven met die papieren
Kun je inderdaad trots op zijn! Dat het nummer wat lang is, tja, daar kun je niks aan veranderen als het in opdracht is
Wil men dan kortere nummers tegenwoordig? Ik had eerst helemaal niet door dat het nummer zo "lang" duurde, omdat ik het wel een mooi liedje vind en de tekst mooi vind. Hebben jullie misschien nog wat tips? Dingen als "een beetje saai" daar kan ik zo weinig mee