[FOTO] Close to home

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Kiwipitje

[FOTO] Close to home

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 11:09

Veel mensen denken dat de omgeving waar ze wonen niet mooi is. Dit komt vaak omdat je gewoon niet goed genoeg kijkt, omdat je niet zíet dat het zo mooi is. Ik heb hier zelf natuurlijk ook wel eens last van en probeer daarom er eens op uit te trekken met mijn fototoestel. Dit is het resultaat.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [FK] Natuur vlakbij huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:13

Ten eerste vind ik je kader persoonlijk te dik. :+

Foto 1. Prima belichting maar ik vind de foto niet interessant genoeg...:+

Foto 2. Wel netjes, alleen jammer dat de oren er niet helemaal op staan. Verder ben ik er nog niet over uit of ik de schaduw die erop valt vervelend vind of niet. :') Ik kan ook geen punt vinden die scherp is...maar dat stoort mij niet echt.

Foto 3. Deze had scherper gemogen maar ik vind hem erg leuk om naar te kijken. Fijne kleuren iig. Compositie is wel wat centraal.

Foto 4. Netjes. :j Brug is wat overbelicht maar dat vind ik niet storen hier. Alleen had de brug nog een tikkeltje scherper gemogen.

Kiwipitje

Re: [FOTO] Close to home

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-11 13:19

bedankt voor je reactie Met je opmerking over het kader ben ik het wel eens.

De foto;s zijn met name gemaakt om te laten zien dat het vlak bij huis net zo goed mooi kan zijn als ergens anders. Ben zelf het meest blij met de foto van de brug, hoewel deze inderdaad wel wat overbelicht is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 17:11

Ik vind foto vier gaaf. Juist het overbelichte doet het hem hier. Heerlijk om naar te kijken :j

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-11 12:15

Bedankt voor je bericht Jans! Ben er zelf inderdaad ook erg blij mee. Zet vaak ook mijn foto's op mijn blog om daar reacties te krijgen van willekeurige mensen, maar dat loopt niet altijd even hard omdat mijn blog echt over vanalles gaat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 12:17

Juist op Bokt is het dan fijn om reacties te krijgen. Ik doe dat ook af en toe, als ik eens een foto heb welke ik wil delen of van wil leren. :j

Ik kan trouwens niet stoppen met kijken naar nummer 4. Dat zou er echt eentje zijn om op Canvas te drukken denk ik :j

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-11 12:20

Ik ben nog wel op zoek naar een foto om op canvas te drukken voor in mijn woonkamer dus wie weet wordt deze dat wel! Je brengt me op ideeën!! Nu vind ik dat ik in dit topic hele fijne en bruikbare reacties krijg, maar dat is gewoon niet altijd zo en dan heb ik een tijdlang wat minder zin om foto's te plaatsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 12:26

Dat ken ik inderdaad :j dat heb ik ook wel. Dan liever het werk ergens plaatsen waar men het wel waardeert :j

Ik probeer iedereen altijd opbouwende kritiek te geven, maar soms is een werk zo intrigerend dat het niet nodig is. Zoals nu :j

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-11 12:55

Goh. Dank je wel! :o

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:46

Nice!