Ik heb vandaag voor het eerst wat met mijn grijze potloden geëxperimenteerd. Ik ben begonnen met HB ben verder gegaan met B4 en vervolgens nog enkele details met H1. De neus is in het echt iets langer maar ik heb de foto schuin genomen.
Heb je nog tips, laat dan vooral achter
Laatst bijgewerkt door Lontje op 08-02-11 18:42, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:[TAG] toegevoegd.
Ik zou de oren nog iets verder afwerken, lijken nu een beetje in de nek te verdwijnen.
xHelene
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-11 20:13
Ja nu je het zegt, ik ga er meteen wat aan doen dankje!
Kristel16
Geplaatst: 08-02-11 20:20
Ik vind hem wel goed vooral het oog maar ik zou de manen wat uit werken, dan lijkt het iets echter!
xHelene
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-11 20:49
Update:
De kwaliteit is niet zo goed maar je ziet wel hoe de neus echt is. Ik vind persoonlijk de manen niet echt mooi geworden maar ik durf het niet meer te veranderen want ik ben bang dat ik het alleen maar erger maak
Kristel16
Geplaatst: 09-02-11 14:40
Jah ik vind de neus wel goed!! De manen vind ik nog steeds niet super (maar wel beter ) maar ik snap dat je het niet veranderd dat heb ik ook vaak bij tekeningen
Netjes hoor voor het eerst! goed blijven oefenen dan komt het allemaal vanzelf. De oren... Ik vind ze niet in verhouding met de rest van het hoofd, ook had ik de voorpluk nog iets voller gemaakt of een heel klein deukje in de neus, nu valt het zo recht. Maar zeker niet slecht voor het eerst hoor! Succes.