[VER] Aan mijn lieve paardje...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

roosjelove

[VER] Aan mijn lieve paardje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 20:02

Heb ook eens een verhaal geschreven, wil graag jullie commentaar, maar wees niet te hard ik ben 12 en kunnen best wat spelfouten in zitten

Het is een soort van geschreven aan mijn lieve paardje:
Aan mijn trouwe vriend

Ik sta in de wind, en jij staat naast me. Samen kijken we naar de ondergaande zon. Jouw haren kriebelen op mijn blote arm. Hoewel het een koude winter avond is houd het gevoel dat jij naast me staat me warm....Ik denk terug aan de eerste keer dat ik je zag...en wist dat jij perfect voor me zou zijn. Ook denk ik terug aan een tijd vol tegenslagen..de tijd die ik bij jouw wilde zijn. Jij briest zacht en komt wat dichter tegen me aan staan, het is nog erg licht, jij en ik kunnen elkaar nog makkelijk zien.  Steeds besef ik weer hoeveel geluk ik met jou heb...en dat ik me ook zo gelukkig voel. Samen lopen we een stukje, we kiezen geen richting...maar we lopen gewoon. Met je mooie bruine ogen werp je kort een blik op me, en loop je nadat ik heb terug gekeken weer verder....Afscheid nemen van jou zou onmogelijk zijn....zonder jou zou mijn leven zwart en wit zijn, zonder kleur en vreugde. Het wordt steeds donkerder, en de zon gaat steeds verder weg achter de horizon.......Speels ren jij het weiland in, en ik ren achter jouw aan. Even later liggen we samen in het gras, de zon is nu bijna verdwenen achter de horizon....In mijn gedachten denk ik aan de aankomende zomer, en maak plannen om te doen. Als ik weer terug ben in het hier en nu en weer merk dat ik naast jouw lig krijg ik vlinders in mijn buik. In de verte hoor ik de waakhond blaffen, hij klinkt angst aan jagend hard....maar ik ben niet bang, want ik lig naast jouw. Jij bent degene waarbij ik me veilig voel, en mezelf kan zijn, jou kan ik vertellen hoe ik me echt voel, en hoe ik over dingen denk. En ook omdat je me aardig vindt om wie ik echt ben.......

InekeH87

Re: [VER] Aan mijn lieve paardje...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 17:33

Ik weet niet of je de regels hebt gelezen, maar een verhaal moet minimaal 1500 woorden hebben voor je het post.

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 19:19

InekeH87 schreef:
Ik weet niet of je de regels hebt gelezen, maar een verhaal moet minimaal 1500 woorden hebben voor je het post.

Dit klopt; maar het heeft enkel betrekking op een verhaal in delen.
Zoals ik dit verhaal lees is het een kort verhaaltje :) en dat kan en mag uit minder woorden bestaan.

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 15:27

Ow ok, sorry TS dan heb ik zelf de regels verkeerd gelezen :o

Kristel16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 14:32

Heeeej
Ik vind het heel knap ik zou zo iets niet verzinnen!!! :D :D
Ik vind het zeker knap voor iemand die 12 is!! :o
Ga zo door zou ik zeggen!!! +:)+ +:)+ +:)+

mariekje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 19:00

ik vind het ook een heel knap verhaal. Vooral de laatste 2 zinnen zijn zo vol emotie !
Super :D !