[TEK][WIP] Viola

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_S

[TEK][WIP] Viola

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 19:22

Hallo,

Na lang niet meer van mij gehoord te hebben wegens enorme drukte van mijn opleiding miste ik toch mijn 'eigen' wat ik
in mijn opleiding miste. Ik ben sinds vandaag gestopt en heb daarom weer tijd om verder te gaan met opdrachten of zoals deze tekening vanuit het aanvraag topic. Ik moest even wat anders aan mijn hoofd hebben.

Wat voelt het raar om studieloos te zijn. Ik houd mijn talent voortaan maar bij hobby en opdrachten en ben nu op zoek naar een tijdelijke baan om vervolgens een werken/leren opleiding te gaan volgen, wat precies weet ik nog niet.

Work in progress, vanuit het aanvraagtopic Viola van Kiki:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

De kleuren komen niet overeen met de werkelijke kleuren, dit omdat deze gemaakt zijn in 'kunstlicht', morgen plaats ik een foto met daglicht!

Groetjes Michelle

LeonieL

Re: [TEK][WIP] Viola

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:35

Hoi,

balen dat de opleiding tóch niet was wat je graag zou willen. Ik hoop dat je gauw een opleiding vind die wél is wat jij zoekt!

Wat zit er een onwijs verschil tussen de schets en jouw inkleurtechniek zeg! (vind ik, misschien is het onzin?! I don't know..) Ik heb het gevoel dat de schets niet klopt. ik heb geen idee waar dat aan ligt, Oh, of misschien toch wel! Ik vind de lijnen dik en vettig, maar dat is meer een stijl (hoe krijg je dat zo mooi weggewerkt bij het uitwerken van je tekening?)
Verder werd mijn blik gelijk naar de neus getrokken, dus misschien zit het probleem daar?

Ik vind het oor onwijs mooi ingekleurd! Heerlijk wollig. een echt paardenoor. In het voorhoofd mag wat mij betreft meer kleur, maar wie weet komt dat nog? (of niet natuurlijk :D ). Ik weet niet of deze ook voor de verkoop is? Zo ja, let aub op je vingerafdrukken. Ik vind het erg zonde van je kunstwerk! Het verdient toch echt beter :D

Ik hoop dat je er wat mee kan, het is ook geen keiharde kritiek hoor! Ik ben benieuwd hoe je deze afrond :D
X Leonie
PS. Zou je de afbeeldingen niet naast welkaar willen plaatsen,? dit maakt het bekijken best lastig.. :+

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 14:06

Wat leuk, Viola wordt getekend! Ik herken haar er meteen in. :D

Ik vind dat je de kleur van Viola heel goed hebt neergezet, en inderdaad, het oortje is bijna aan te raken, zo echt wollig. De schets, zoals Leonie zegt, heeft inderdaad iets ondefinieerbaars wat niet lijkt te kloppen, maar het kan ook zijn dat dit komt omdat de lijnen dikker zijn dan ik gewend ben. In eerste instantie zou ik zeggen dat het de neus is, maar aan de andere kant, je tekening is heel anders en ontzettend mooi waar je hem hebt ingekleurd. De al ingekleurde stukken van de tekening zien er namelijk fantastisch uit en daar klopt het wel.

Ik zie in ieder geval helemaal Viola terug, ontzettend goed gedaan! (Ik kan dat zelf heel slecht, een pony tekenen die ik zelf heel goed ken...). Chapeau!

Kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 14:23

Oehh Viola. <3
Ziet er al mooi uit zeg! De neus lijkt misschien wat aan de lange kant, maar ik weet het ook niet helemaal zeker. :o
Ben erg benieuwd hoe het wordt in ieder geval!! :D

__Karlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 16:20

Heel gaaf en aaibaar. De neus lijkt wel wat lang :)

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-11 15:16

Bedankt voor de uitgebreidde tips en feedback..

Hierbij een update...

Afbeelding