[FOTO]Alweer een fotoshoot, vooruitgang?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

CoronaLime

[FOTO]Alweer een fotoshoot, vooruitgang?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-11 14:12

Hoi Bokkers!

Een tijdje terug heb ik een topic geopend met wat foto's die ik genomen had omdat ik ooit op een dag graag in opdracht zou willen gaan werken. [FK] [FOTO] Fotoshoot waardig? Ik heb heel veel tips enzo gehad en 16 januari ben ik naar Gwenda geweest om foto's te maken van haar en haar paard Jour d'Espoir! Ik vond het echt superleuk om te doen en ik ben erg trots op het resultaat, en Gwenda is er ook helemaal blij mee!

Ik hoop dat jullie nog wat goede tips hebben en dat jullie er ook wat vooruitgang in zien ten opzichte van mijn eerste topic :j
Kritiek enzo is allemaal welkom, ik kan best tegen een stootje maar hou het wel opbouwend alsjeblieft! De scherpte is helaas iets achteruit gegaan door het uploaden, dus als jullie daarover nog tips hebben, heel heel graag!

Nouja, hier is mijn selectie van de beste foto's, al met al heb ik bijna 40 goed gelukte foto's gemaakt :Y)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
nog een sfeerplaatje ter afsluiting :)

Nogmaals, kritiek en commentaar is allemaal welkom, maar hou het wel vriendelijk, ik doe namelijk ook maar mijn best :j

XNeLLeKe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 14:15

Nou, ik heb niet veel ervaring met prof. fotograferen, maar ik vindt de fotos die je hebt gemaakt echt iets hebben :j

Ik vind ze echt allemaal heel erg mooi en vooral foto 5, daar stralen de twee modellen van mijn beeldscherm af :D

Succes verder.

CoronaLime

Re: [FOTO]Alweer een fotoshoot, vooruitgang?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-11 14:18

Dankjewel :D

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 14:22

Ik zou er geen 50 euro voor betalen(maar dat betaal ik voor geen enkele shoot haha) maar je bent hartstikke goed; ik zou je best inhuren.
Succes verder

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-11 14:29

Haha, voor 50 euro moet ik denk ik nog wel heel veel leren maar ik hoop uiteindelijk wel die kant op te kunnen :j

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 14:39

Ik vind dat je wel vooruit bent gegaan qua foto's. Er zijn imo nog wel een paar puntjes:
Bij de eerste en de derde foto vind ik het leuk dat je alleen lucht achter het paard hebt, je ziet alleen nog net een paar stukjes boom, die zou ik even wegwerken.
Bij de op een na laatste vind ik de kont van het paard te aanwezig. Ik denk dat ik het mooier had gevonden als de contouren van het hoofd meer zichtbaar waren. De kleuren van deze en de laatste vind ik wel erg mooi!
Bij de vierde, zesde en laatste vind ik de achtergrond wat storend.

Maar verder vind ik de foto's mooi scherp en het paard staat er mooi op! :)

leey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 21:49

ai jammer van de 1na laaste dat die te oranje is anders was die echt mooi geweest ^^

de rest vind ik wel mooi :)

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-11 11:41

Leey, dat oranje is juist de bedoeling :j Komt omdat het tegen de zon in gefotografeerd is :)

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 15:50

Ik vind het leuke foto`s, jammer dat je zoveel foto`s gepost heb maar niet gewoon een kleine selectie.
Niet alle foto`s komen hier even scherp over. En sommige vind ik het paard wat nadelig op de foto staan. Zoals 2 en 3 . Maar ga zo door :j