[VER] Een kijkje aan de andere kant. Het verhaal van, over..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Munnie

[VER] Een kijkje aan de andere kant. Het verhaal van, over..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-11 02:17

Toch nog een keer mijn stuk wat voldoet aan de regels. Nogmaals ik hoop dat jullie dit vage verhaal kunnen volgen en waarderen.

Ooit vraag je je een keer af waar je nu eigenlijk staat in je leven. Als je jong bent ben je alleen maar bezig in het nu en denk je in mijn geval weinig aan de toekomst. Je geniet van het leven en je doet wat je wilt.

Ik heb in mijn ogen een super leuke jeugd gehad. Was altijd omringd door vrienden. Altijd ergens mee bezig of onderweg. Ookal was dit dan meestal onder invloed. Eerst begon het met drinken en daarna begonnen drugs ook een rol te spelen. Je wilt wat en je doet het. Nou is het natuurlijk altijd zo dat als je jong bent je eigenlijk bezig moet zijn met je school en je je ouders altijd in de buurt hebt die op je vingers kijken.

Liet mij nou net het geluk hebben met iemand om te gaan die net zo veel drugs gebruikte als mij en ouder was waardoor mijn ouders hem vertrouwde. Het feest kon beginnen. Snel thuis komen voordat je ouders op zouden staan dat jij de hele nacht door kon halen. Even een paar uurtjes doen of als je slaapt hoewel je eigenlijk vet loopt te trippen in je bed. Wapperende gordijnen hoewel alle ramen gewoon dicht waren en muren die op je af komen. Weinig slaap is niet goed voor een mens.

Je beste dinnetje komt elk weekend langs vanuit Amsterdam om even flink dol te doen met jou en je vrienden. De twee blondjes bij elkaar met de derde erbij hadden wij voor onze jeugd echt het dream team bij elkaar gevonden. De derde die bij het meiden drugs feest kwam bleek nu net een moeder te hebben die in de prostitutie werkt en dus heel de week van huis is. Iedereen kon langs komen en niemand die ons zou controleren want ja ik sliep daar dus geen probleem toch?

Best raar dat je er dan mee weg komt hoewel je vader bij de politie werkt en dat soort dingen toch door zou moeten hebben of het aan je zou moeten zien als je half dood even thuis wat spullen op komt halen en je paard komt verzorgen… nog steeds denk ik dat ze het wel door hadden maar het niet wouden weten. Drugs testen die in de kast liggen maken het allemaal wel erg spannend moet ik zeggen.

Als ik de herinneringen nu op ga halen denk ik nog steeds dat die tijd echt helemaal top was maar niks voor de toekomst…

Met je vriendjes in de auto hoewel je dinnetje echt niet meer aan de Speed wil omdat het gewoon rommel is. Nou dan moeten we maar wat anders gaan regelen en ja ik was wel in voor een paar XTC pillen dus wij aan het regelen. Je belt stad en land af en natuurlijk heeft niemand dan niks tot je via via via iemand uit Den Bosch aan de telefoon krijgt die blauwe Mitsubishi s aan kan komen. Dus hop in de auto en rijden naar en of ander vaag en verlaten tank station bij de Brabant Hallen om die pillen op te halen. De terug reis herinner ik me niet zoveel meer van maar eenmaal bij de Maas aangekomen begonnen ze toch wel te werken. Dinnetje van mij die ineens de auto uit sprint en terug komt waardoor ik meteen begin heb je gekotst, heb je gekotst? Het antwoord Ja dringt niet echt tot me door dus ik vraag het gewoon een keer of tien.

Midden in de nacht door hoog gras heen rennen want het leek net of je aan het vliegen was op dat moment. Je ligt op de grond staat op zit in de auto ik weet het allemaal niet. Op een moment heb je de muziek kei hard staan en staan we alle vier op het dak van de auto te dansen. Ik denk maar even eraf te gaan met me hoofd eerst. Gelukkig zijn je vrienden er nog om je op te vangen.

Je bent iemand kwijt en kijkt om je heen en daar komen ze met zijn tweeën alweer aan met een oranje overal in hun handen. “Doe deze aan dat is vet!” Natuurlijk ik doe hem wel aan maar me enigste voorwaarde was dat ze me wel even moesten helpen. Dan gaan we weer door. Midden in de nacht ligt een van de jongens op een handdoek midden in het veld. Dus zo raar als we waren liepen we erheen met de boodschap flikker eens op uit mijn zon. Nooit kunnen bedenken die nacht dat het nacht was en er geen zon was.

Samen met je dinnetje in de auto met het vaagste liedje ooit die je natuurlijk in het volste volume moet luisteren. Je ziet de zon onder en op gaan op diezelfde Maas. Je lijkt er net een uur te zijn maar je staat er al heel de nacht. Nog maar een pilletje voordat we verder gaan.

We rijden door Grave heen en komen niemand tegen stoppen ooit om weer een raar iets te doen waarvan niemand weet wat de bedoeling is zelfs wij niet. Voor je rijd een auto met kinderen achterin die je stom verbaasd aankijken. Foto’s worden gemaakt terwijl je steeds vreemder wordt en we na het tankstation toe rijden om wat te drinken te halen. Twee lopen vooruit waarna je met je dinnetje volgt het tankstation in en ergens op een tafel klapt. Je kijkt rond en ineens zie je iemand staan: “Meisje gaat het?” het eerste wat je denkt weg wezen.

Weer verder terug naar een plek waar het op dat moment gezellig is volgens jou vreemde gedachtes. Parkeerplaats om te hangen tussen twee scholen in. Je gaat overal liggen want je bent raar en snapt er toch niks van, met je oranje overal die je overal aan hebt gehad.. lekker in je hoekje bij een ronding van de muur van de school waarvoor je over een hekje heen gevallen bent waar je gewoon overheen kon stappen. Je vrienden zie je en volg je maar wat ze nou eigenlijk doen besef je niet. Weer languit op de grond en een vriend tilt je aan de bretels van je overal 30cm van de grond waardoor ze knappen en je vol op je gezicht gaat. Bloed over heel je gezicht maar het enigste wat je merkt is dat het de mooiste grap ooit was en je niet snapt waarom je bloed.

De tijd begint te tikken om thuis te komen voordat je ouders weer wakker worden dus nadat je met je dinnetje hebt lopen bekken is het echt tijd om na huis te gaan. Je wil je overal niet afstaan hoewel je zo echt niet na binnen kan komen onder het bloed met overal en je zou toch eens je ouders tegen kunnen komen. Het is natuurlijk heel normaal allemaal strak van de pillen onder het bloed maar dat overal zou het raar laten overkomen. Na binnen en stil na boven nu slapen? Onmogelijk, je ligt na enige tijd zelfs onder je bed…..

Zo raar en vreemd als het klinkt zit het verhaal in je hoofd van alles wat jij nog denkt te weten..

Een maatje van je wordt door zijn ouders naar Afrika gestuurd om af te kicken een half jaar maar jij gaat gewoon door.

De mensen om je heen zien en horen wat jij allemaal doet dus natuurlijk wil je ze wel van jou drugs geven. Hoe meer zielen hoe meer vreugd dus met andere woorden help je ze er maar aan. De derde hebben we er gewoon aan geholpen. Laten we beginnen met haar verhaal. Het meisje waardoor we een hoop vrijheid kregen. Ideaal toch een dinnetje vanaf de basisschool die je al lang kent. Moeder in de prostitutie nooit thuis. Wij gaan beginnen met het stukje hoe zij is begonnen met de drugs. Ik denk dat het hetzelfde werkt als roken of zo. Je vrienden doen het dus jij gaat het sowieso ook wel proberen.

Ik ging gewoon met haar om en ze hoorde al mijn vreemde gekke verhalen dus kwam er mee interesse. Met het antwoord van mijn kant dan moet je het een keer proberen. Als mijn dinnetje kwam zou ze pillen mee nemen die ze op Utrecht mee zou nemen. Roze kangoeroetjes super vet.

Daar gingen we wij samen naar ons derde lid nooit niks gedaan dus we beginnen maar met mijn speed aanbreken. Hier voor iedereen een lijntje, gewoon flink snuiven en het is zo weg. Je ziet de mensen reageren maar toch ook al zijn ze zenuwachtig ze doen het gewoon. Ik en mijn dinnetje helemaal in de wolken want daar komt weer een weekend aan.

We zitten aan tafel en zitten lijntjes te bouwen achter elkaar en weten zeker dat ons weekend weer top gaat worden. Nadat de Speed in onze aderen begint te komen gaan we onze XTC pillen alweer snel zoeken. “Hier meiske je medicijnen” zeggen we lachend en ja hoor daar gaat haar eerste halfje. Toch leuk dat ze je gewoon vertrouwd dat het allemaal goed gaat. Na een tijdje zie je echt dat iemand begint te trippen. Op zo een moment spreken iemands ogen echt boekdelen en jij weet dan dat het goed zit.

Eenmaal aan het trippen gaan we aan de wandel maar eerst bedenken we dat we even moeten omkleden. De klerenkast wordt helemaal overhoop getrokken waarna we besluiten onze trainingsbroek aan te houden met daarbij hoge sokken in de meest vreemde kleuren. Allemaal toch een beetje hetzelfde 3 blondjes bij elkaar in een mooi gelijk lopend rijtje in de lengte van ons lichaam. Ik krijg natuurlijk altijd weer iets extra’s wat een muts is de lelijkste maar op dat moment de mooiste die je ooit hebt gezien. De hond gaat mee en ik herinner me nog dat ik zeg: “Ik ga echt hard!” op het moment bibbert heel me beeld door mijn klapperkaap op het moment dat we door de Quallaan lopen.

Munnie

Re: [VER] Een kijkje aan de andere kant. Het verhaal van, over..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-11 18:42

Niemand die geboeid is hierdoor?

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:35

hm, ik hoop dat je er 1 ding mee bereikt hier op bokt. en dat is dat het een stevige waarschuwing mag zijn voor de jeugd hierzo. niemand die je tegenhoudt om je verhaal hier te plaatsen maar besef wel wat je een ander allemaal aandoet!
uit je verhaal kan ik niet opmaken of je trots bent op zo'n jeugd, ik kan niet begrijpen als dat wel zou zijn.
heel wat jaren geleden een meid gekend die dus wel trots was op haar drugsgebruik. heb haar een maand of 4 gekend en toen zat ze met haar 19 lentes tussen 6 plankjes. ZOOO ZONDE!!!!! pa uiteindelijk ook overleden door al het verdriet.
misschien een heel negatieve reactie maar zo is mijn ervaring er dus ook mee.

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:20

Ik blijf het ergens een heel boeiend verhaal vinden. Misschien juist wel door de niet logische manier van schrijven. Ik ben benieuwd naar een eventueel vervolg.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-11 22:41

Frank als je mee blijft lezen en ik het eind van alles,in me hoofd ga halen komen alle wijze lessen eruit en kunnen de lezers mijn ervaringen mee ervaren hoop ik.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-11 01:38

Talsha schreef:
Ik blijf het ergens een heel boeiend verhaal vinden. Misschien juist wel door de niet logische manier van schrijven. Ik ben benieuwd naar een eventueel vervolg.

Er komt zeker een vervolg ik denk dit weekend al ookal heb ik maar een lezer. dus nog langer niet logisch geschreven verhalen lezen.

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 01:45

Super!

Ben echt benieuwd :)

Zal wel komen omdat er ook een stukje herkenning inzit ofzo, maar het boeit me echt. En al ben ik dan misschien de enige lezer. Ik lees normaal bijna niet, dus het is knap als je mij aan het lezen krijgt _O-

Dat zegt misschien ook al genoeg? ;)

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-11 01:51

Ha ha dat is inderdaad al een compliment. hopen dat je morgen avond weer verder kan lezen. kan ik meer mensen proberen telokken ha ha.

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 01:53

Ik zie vanzelf wel een vervolg verschijnen ;)

taurus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 02:01

frankiej schreef:
hm, ik hoop dat je er 1 ding mee bereikt hier op bokt. en dat is dat het een stevige waarschuwing mag zijn voor de jeugd hierzo. niemand die je tegenhoudt om je verhaal hier te plaatsen maar besef wel wat je een ander allemaal aandoet!
uit je verhaal kan ik niet opmaken of je trots bent op zo'n jeugd, ik kan niet begrijpen als dat wel zou zijn.
heel wat jaren geleden een meid gekend die dus wel trots was op haar drugsgebruik. heb haar een maand of 4 gekend en toen zat ze met haar 19 lentes tussen 6 plankjes. ZOOO ZONDE!!!!! pa uiteindelijk ook overleden door al het verdriet.
misschien een heel negatieve reactie maar zo is mijn ervaring er dus ook mee.

Kap ermee,we is zoveel mooiers in het leven,ookal besef je dat nu nog niet!

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-11 02:23

Talscha komt goed!

Taurus snap het even niet je bedoelt dat ik moet kappen en je qoute franks tekst?

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 22:06

taurus: moet ik ermee kappen? waarmee?

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-11 12:12

Sorry dat ik nog niet heb gepost.. Ben nu onderweg na huis vanaf school waar ik net me laatste tentame heb gehad dus ik hoop vanavond te posten.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 12:25

Wat een bizar verhaal... TS, heb je dit zelf ervaren? (ik krijg het er niet in, dat het allemaal verzonnen is...)

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-11 14:57

Engeltje.. heb dit inderdaad zelf meegemaakt en het echt als mijn gedachte eraan opgeschreven. zonder namen om eventueel herkenning tevoorkomen van de andere personen.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-11 22:06

Een nieuw stukkie.....

Eenmaal aan het trippen gaan we aan de wandel maar eerst bedenken we dat we even moeten omkleden. De klerenkast wordt helemaal overhoop getrokken waarna we besluiten onze trainingsbroek aan te houden met daarbij hoge sokken in de meest vreemde kleuren. Allemaal toch een beetje hetzelfde 3 blondjes bij elkaar in een mooi gelijk lopend rijtje in de lengte van ons lichaam. Ik krijg natuurlijk altijd weer iets extra’s wat een muts is de lelijkste maar op dat moment de mooiste die je ooit hebt gezien. De hond gaat mee en ik herinner me nog dat ik zeg: “Ik ga echt hard!” op het moment bibbert heel me beeld door mijn klapperkaap op het moment dat we door de Quallaan lopen.

Ineens ben je toch weer erbij. Op het moment heb je niet door dat je heel het stuk gaat missen de volgende keer als je er over na denkt. Je beseft je dat je op het bruggetje zit met de meiden en we elkaar kusjes aan het geven zijn omdat we er helemaal niks meer van snappen. We vinden elkaar gewoon lief en blijven dinnetjes voor het leven. Wat is het leven toch mooi als je er zo over na denkt. We staan aan de andere kant van Grave als we besluiten door te gaan lopen. Je hebt waan ideeen want je denkt echt dat je die auto die langs komt al minimaal tien keer langs hebt zien komen. Toch vergeet je die dingen weer snel omdat je het o zo leuk vind met zijn alle. Welopen richting Escharen zonder dat we het door hebben en zonder reden. Als je het me nu vraagt zou ik ook niet weten hoe we zijn gelopen. Dit omdat je zo gruwelijk hard gaat. Je kaken klapperen je beeld is vaag en ergens weet je dat je zo als altijd je wangen kapot aan het kauwen bent. Je hebt een raar gevoel in je lichaam een beetje verdoofd nergens zin in maar ook weer wel en een raar warm koud gevoel.

Je zit met je dinnetjes helemaal lijp voor de kerk in Escharen. Kyra de hond ligt op mijn schoot en we zitten lekker samen midden in de nacht voor de deur. Alles is mooi en we roepen de raarste dingen. Zo hebben ze heel de nacht vol gehouden dat ik er oooo zo schattig uit zag. Ik voel me kaken op elkaar staan en hoor mezelf knarsen. Allemaal zijn we schattig het nieuwste lid van de familie is helemaal de weg kwijt je ziet haar ogen draaien en haar kaken wiebelen me andere dinnetje is helemaal in de wolken en kijkt of ze verliefd is als je de rare trekken van de pillen niet ziet.

“Haal Kyra van haar af!” Terwijl je die woorden hoort besef je je dat je toch wel heel misselijk bent. Ze trekken de minimaal 30 kilo wegende hond van me af en daar gaat het beetje eten wat in me maag zit. Als christen recht voor de kerk deur kotsen op zaterdag nacht. Het enigste wat je kan bedenken is dat je super blij bent omdat je nu weer tien keer zo hard gaat. We staan op en gaan verder dwalend de nacht in. Onder het lopen zie je de raarste dingen en alles wat een ander ziet zie jij ook. Daardoor besef je dat het er echt is hoewel het eigenlijk helemaal niet zou kunnen.

Tegen de tijd dat we weer thuis zijn aangekomen is het alweer licht. We zitten in de tuin want het is heerlijk met alle drie grote glazen met limonade. Ik heb een sigaret in me hand en hoor weer dat ik super schattig ben. Snel pak ik weer een pil en slik hem door. Geef een hele aan me ene dinnetje en het overige halfje als medicijnen aan me andere dinnetje. Nog steeds zit ik met me sigaret. “Steek die sigaret nou eens aan die heb je al een uur in je hand.” Ik steek hem aan en neem een hijs.

Ik loop naar binnen toe en ga aan tafel zitten. Ik zit me te bedenken waar ik die zooi nu heb gelaten en kijk om me heen. Er staat kei harde muziek op. Heerlijk die hardcore in je oren. Nadat ik heb gevonden wat ik zocht begin in met de pep uit het sealtje te halen en het op een CD hoesje te doen. Ik gooi er een flinke berg op want het is alweer even geleden. Met een snel tempo ben ik het aan het hakken en maak er drie grote langen lijnen van. Als een idioot begin ik te schreeuwen dat het weer tijd is en me dinnetjes komen naar binnen en me ene dinnetje snuift de lijn net zo makkelijk als mij op. Ons jonkie begint eraan maar stopt halverwege waarna we haar aansporen om de rest gewoon nog in een keer naar binnen te snuiven. Ze haalt haar neus op en gaat voor de overige pep die er nog op het hoesje ligt.

Hoewel ik geen idee heb waar het gesprek over gaat zitten we al weer een hele tijd buiten. Ons jonkie begint echt midden in haar zin te kotsen. Het enigste wat wij denken bij zo een dingen is dat het helemaal niet erg is maar juist goed want je gaat je alleen maar beter voelen en je zult nog veel harder gaan. Lachend hebben we het erover en praten meteen het schaamte gevoel bij haar weg.

Zonder het door te hebben komt me dinnetje terug lopen van binnen. Meteen vraag ik of ze nu stiekem in haar eentje heeft lopen kotsen hoewel wij het gewoon samen hebben gedaan. Lachend vertelt ze dat ze dan wel alleen is gaan kotsen maar wel net als ons tien keer zo hard zou gaan en ze ons beste dinnetje is.

Als ik nu dit verhaal aan het tikken ben lijkt het net alsof ik alles op nieuw beleef de momenten en het gevoel wat ik erbij had. Ik voel me een beetje ziek of meer het gevoel zoals je het voelt als je drugs op hebt. Een vaag gevoel in je maag, warm koud maar geen idee hoe precies. Ook een beetje een raar gevoel of je iets minder controle over je lichaam hebt. Best raar dat je iets wat zo lang geleden is nog zo kan voelen. Ik was toen eigenlijk nog een kind wat nog af en toe met poppen moest spelen en helemaal verliefd zijn op een of andere boy band…

Samen zitten we op de laptop te kletsen met mensen die net zoals ons helemaal van de wereld zijn om 06:00 uur in de morgen. Wij zijn met Coentje aan het kletsen en die weet er volgens mij net zo weinig van als ons. Wij denken hoe meer zielen hoe meer vreugd dus we vragen hem om langs te komen en zeggen dat we nog wel een paar pillen over hebben.

Het lijkt twee minuten later en Coentje is er. Hij heeft op het moment GHB bij en hij wil best delen. Ons jonkie krijgt het bedacht om GHB te willen proberen hoewel wij haar duidelijk proberen te maken dat dat geen goed idee is omdat ze net voor het eerst een hele nacht door heeft gehaald op de pep en voor het eerst pillen heeft gedaan. Toch staat ze er op en Coentje pakt de GHB en stopt het in eens glas. Ik vertel Coentje dat hij degene is die haar in het rond gaat slepen als het mis gaat en de kots op gaat ruimen en weet ik wat allemaal.

Minuten later heeft ze toch haar zin gehad en drinkt de GHB op ik en mijn dinnetje zitten te trippen op de XTC en gaan snel onze pillen zoeken om er nog eentje te pakken.

We zitten binnen met de muziek nog steeds aan en de CD die we al minimaal honderd keer gehoord hebben. Ons jonkie begint steeds vreemder te worden zelfs in onze ogen. Ze zit aan tafel en kijkt ons met hele rare ogen aan. Dan begint ze ineens uit het niets met haar hoofd op de tafel te slaan. We zeggen dat ze op moet houden maar ze gaat gewoon door. “Coentje volgens mij is er werk te doen.” Ze gaat gewoon door en luistert naar niemand, waardoor wij besluiten er dan maar een kussen onder te leggen.

Ineens staat ze op en zakt zowat door haar benen heen, ze moet na de wc. Coentje helpt haar die kant op en ze gaat natuurlijk boven de pot hangen. Zonder enige gedachten gaan we door met onze eigen trip en vergeten haar helemaal. We hebben een hele tijd gepraat zonder dat ik enig idee heb waar we het over hebben gehad. Opeens hoor je een zielig en raar klinkend stemmetje vanuit de wc komen en beseffen we dat ze minimaal een uur nokkie op de wc heeft gehangen. Ze wordt na de bank gebracht en gaat daar vervolgens naar mijn gedachten in haar eigen lichaam liggen trippen zonder dat ze ons erbij wou hebben. Het enigste waar ik mee bezig ben is om met mijn beste dinnetje en mijn vaste drugs gebruik dinnetje in onze wereld te zijn. Die o zo mooi is. We liggen precies op hetzelfde niveau en Coentje mag van ons gewoon mee doen in onze gedachten gang en wereld hoewel de tijd maar door tikt.

Veel lees plezier!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 22:11

TS, mag ik vragen wat het met je doet? Als je het zo allemaal terug leest? :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 22:23

Vreemd verhaal, wel leuk om inzicht te hebben.
Ergens vind ik wel spijtig dat je het steeds als toptijd ziet, dus ik snap wel dat andere bokkers er wat benauwend voor staan dat drugsmisbruik positief wordt gezien.
Ben benieuwd hoe het eindigd, vraag me echt af of jou ouders nooit wat door hadden. Toch tekenen genoeg als ik het lees.

En aan de andere kant als verpleegkundige vraag ik me af wat de schade aan je hersennen is, op lange termijn.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-11 22:29

Engeltje: Natuurlijk! Ik heb in iedergeval geen spijt nergens van. Voor mij zijn dit tijden waarin ik veel plezier heb gehad en altijd met mensen was die veel voor me betekende. Hoewel het je wel aan het denken zet...

Lesilla: Voor mij was het wel top niet zozeer door de drugs denk ik. Deze twee meiden zie en spreek ik nog steeds.
Verder kan ik op je vragen geen antwoord geven want dan zou ik het eind verklappen. Wel komt er een mooie conclusie op het eind die leerzaam is en een stukje van hoe het nu met mij is.
En schade euhmmm zal vast wel iets zijn ha ha.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 22:32

Ow ok, nu snap ik het! Wel respect dat je zo open bent. Ben benieuwd naar de rest, en of je gewoon hebt kunnen stoppen of het nog doet! Zal dus nog even moeten wachten!

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-11 22:40

Euhmmm ik denk nog wel even wachten. Hoop dat ik echt alles in me hoofd kan tikken. Als ik het niet red tik ik sowieso me conclusie en antwoord op alle vragen van mijn lezers

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 22:54

ik vind het weer een super stuk om te lezen. Eigenlijk precies zoals ik de vorige keer al zei. Het is zo'n onlogisch verhaal, maar toch ook weer heel erg logisch (voor mij in elk geval) en ben weer super benieuwd naar het vervolg!

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-11 23:42

Dank je.. Sorry dat het wat langer duurde maar had geen tijd om me in dit verleden te verdiepen.
Hoop dat je het keer op keer boeiend vind en het leest.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-11 02:00

Iemand leest hier mijn verhaal en barst in tranen uit best schockerend...

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 02:37

Heftig verhaal.. Alleen wel voor een deel erg opgeblazen heb ik het gevoel.. Bij mij hangen et vraag tekens naar de waarheid