Het verhaal van, over het leven opgroeien drugs vrienden....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Munnie

Het verhaal van, over het leven opgroeien drugs vrienden....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 01:14

Geen idee wat ik hiermee moet maar ik ben aan het tikken gegaan en als mensen het iets vinden wil ik graag verder posten en door tikken. Het is allemaal een beetje vreemd maar hoop dat het gewaardeerd wordt.

Ooit vraag je je een keer af waar je nu eigenlijk staat in je leven. Als je jong bent ben je alleen maar bezig in het nu en denk je in mijn geval weinig aan de toekomst. Je geniet van het leven en je doet wat je wilt.

Ik heb in mijn ogen een super leuke jeugd gehad. Was altijd omringd door vrienden. Altijd ergens mee bezig of onderweg. Ookal was dit dan meestal onder invloed. Eerst begon het met drinken en daarna begonnen drugs ook een rol te spelen. Je wilt wat en je doet het. Nou is het natuurlijk altijd zo dat als je jong bent je eigenlijk bezig moet zijn met je school en je je ouders altijd in de buurt hebt die op je vingers kijken.

Liet mij nou net het geluk hebben met iemand om te gaan die net zo veel drugs gebruikte als mij en ouder was waardoor mijn ouders hem vertrouwde. Het feest kon beginnen. Snel thuis komen voordat je ouders op zouden staan dat jij de hele nacht door kon halen. Even een paar uurtjes doen of als je slaapt hoewel je eigenlijk vet loopt te trippen in je bed. Wapperende gordijnen hoewel alle ramen gewoon dicht waren en muren die op je af komen. Weinig slaap is niet goed voor een mens.

Je beste dinnetje komt elk weekend langs vanuit Amsterdam om even flink dol te doen met jou en je vrienden. De twee blondjes bij elkaar met de derde erbij hadden wij voor onze jeugd echt het dream team bij elkaar gevonden. De derde die bij het meiden drugs feest kwam bleek nu net een moeder te hebben die in de prostitutie werkt en dus heel de week van huis is. Iedereen kon langs komen en niemand die ons zou controleren want ja ik sliep daar dus geen probleem toch?

Best raar dat je er dan mee weg komt hoewel je vader bij de politie werkt en dat soort dingen toch door zou moeten hebben of het aan je zou moeten zien als je half dood even thuis wat spullen op komt halen en je paard komt verzorgen… nog steeds denk ik dat ze het wel door hadden maar het niet wouden weten. Drugs testen die in de kast liggen maken het allemaal wel erg spannend moet ik zeggen.

Als ik de herinneringen nu op ga halen denk ik nog steeds dat die tijd echt helemaal top was maar niks voor de toekomst…

Met je vriendjes in de auto hoewel je dinnetje echt niet meer aan de Speed wil omdat het gewoon rommel is. Nou dan moeten we maar wat anders gaan regelen en ja ik was wel in voor een paar XTC pillen dus wij aan het regelen. Je belt stad en land af en natuurlijk heeft niemand dan niks tot je via via via iemand uit Den Bosch aan de telefoon krijgt die blauwe Mitsubishi s aan kan komen. Dus hop in de auto en rijden naar en of ander vaag en verlaten tank station bij de Brabant Hallen om die pillen op te halen. De terug reis herinner ik me niet zoveel meer van maar eenmaal bij de Maas aangekomen begonnen ze toch wel te werken. Dinnetje van mij die ineens de auto uit sprint en terug komt waardoor ik meteen begin heb je gekotst, heb je gekotst? Het antwoord Ja dringt niet echt tot me door dus ik vraag het gewoon een keer of tien.
Midden in de nacht door hoog gras heen rennen want het leek net of je aan het vliegen was op dat moment. Je ligt op de grond staat op zit in de auto ik weet het allemaal niet. Op een moment heb je de muziek kei hard staan en staan we alle vier op het dak van de auto te dansen. Ik denk maar even eraf te gaan met me hoofd eerst. Gelukkig zijn je vrienden er nog om je op te vangen.
Je bent iemand kwijt en kijkt om je heen en daar komen ze met zijn tweeën alweer aan met een oranje overal in hun handen. “Doe deze aan dat is vet!” Natuurlijk ik doe hem wel aan maar me enigste voorwaarde was dat ze me wel even moesten helpen. Dan gaan we weer door. Midden in de nacht ligt een van de jongens op een handdoek midden in het veld. Dus zo raar als we waren liepen we erheen met de boodschap flikker eens op uit mijn zon. Nooit kunnen bedenken die nacht dat het nacht was en er geen zon was.
Samen met je dinnetje in de auto met het vaagste liedje ooit die je natuurlijk in het volste volume moet luisteren. Je ziet de zon onder en op gaan op diezelfde Maas. Je lijkt er net een uur te zijn maar je staat er al heel de nacht. Nog maar een pilletje voordat we verder gaan.
We rijden door Grave heen en komen niemand tegen stoppen ooit om weer een raar iets te doen waarvan niemand weet wat de bedoeling is zelfs wij niet. Voor je rijd een auto met kinderen achterin die je stom verbaasd aankijken. Foto’s worden gemaakt terwijl je steeds vreemder wordt en we na het tankstation toe rijden om wat te drinken te halen. Twee lopen vooruit waarna je met je dinnetje volgt het tankstation in en ergens op een tafel klapt. Je kijkt rond en ineens zie je iemand staan: “Meisje gaat het?” het eerste wat je denkt weg wezen.
Weer verder terug naar een plek waar het op dat moment gezellig is volgens jou vreemde gedachtes. Parkeerplaats om te hangen tussen twee scholen in. Je gaat overal liggen want je bent raar en snapt er toch niks van, met je oranje overal die je overal aan hebt gehad.. lekker in je hoekje bij een ronding van de muur van de school waarvoor je over een hekje heen gevallen bent waar je gewoon overheen kon stappen. Je vrienden zie je en volg je maar wat ze nou eigenlijk doen besef je niet. Weer languit op de grond en een vriend tilt je aan de bretels van je overal 30cm van de grond waardoor ze knappen en je vol op je gezicht gaat. Bloed over heel je gezicht maar het enigste wat je merkt is dat het de mooiste grap ooit was en je niet snapt waarom je bloed.
De tijd begint te tikken om thuis te komen voordat je ouders weer wakker worden dus nadat je met je dinnetje hebt lopen bekken is het echt tijd om na huis te gaan. Je wil je overal niet afstaan hoewel je zo echt niet na binnen kan komen onder het bloed met overal en je zou toch eens je ouders tegen kunnen komen. Het is natuurlijk heel normaal allemaal strak van de pillen onder het bloed maar dat overal zou het raar laten overkomen. Na binnen en stil na boven nu slapen? Onmogelijk, je ligt na enige tijd zelfs onder je bed…..

Zo raar en vreemd als het klinkt zit het verhaal in je hoofd van alles wat jij nog denkt te weten..

Een maatje van je wordt door zijn ouders naar Afrika gestuurd om af te kicken een half jaar maar jij gaat gewoon door.

De mensen om je heen zien en horen wat jij allemaal doet dus natuurlijk wil je ze wel van jou drugs geven. Hoe meer zielen hoe meer vreugd dus met andere woorden help je ze er maar aan. De derde hebben we er gewoon aan geholpen. Laten we beginnen……..

LindyH

Re: Het verhaal van, over het leven opgroeien drugs vrienden....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 01:35

Ik heb het verhaal nog niet gelezen, maar doe even iets aan je titel. Die is nogal onleesbaar zo, en dat nodigt niet uit tot lezen.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 01:36

Ik heb geen idee hoe ik het zou moeten noemen en daarom ook maar een titel net zo vaag als het verhaal zelf denk ik?

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 01:41

Een paar komma's er tussen zou al een stuk schelen denk ik.

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 01:53

Ergens vind ik het een zeer boeind stuk! Ondanks dat ik het aan de andere kant totaal niet logisch vind.

Ik waardeer het zeker wel.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 02:06

Talscha dank je wel. Het is ook echt een grote warboel en dit zou dan het begin zijn van nog 100derde paginas ha ha totdat ik bij mijn conclussie zou kunnen komen. Maar morgen moet ik om half 8 de bus hebben dus hmmm beetje lastig om door te tikken en het te laten kloppen.

kappa2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 02:09

Pffff.... Heel herkenbaar zo is het inderdaad!

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 02:11

Kappa ik vind het wel super om zo een reactie van jou te krijgen. Jij snapt waarschijnlijk dan ook waarom het er ook allemaal zo warrig bij staat?

kappa2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 02:18

Ja want het is dan warrig. je denkt alsof er 10minuten zijn verstreken maar in werkelijkheid is het 10 uur. je blijft maar doorgaan en sluit je ogen voor al het slechte. je kan de hele wereld aan, je valt en staat weer op. iemand geeft nog een feest maakt het jou uit dat het feest om 10.00 begint je gaat helemaal los en de hele dag en nacht door. ergens diep in je knaagt het wel dat je niet normaal om 22.00 naar bed gaat en netjes op staat sochtends maar dat gevoelstop je snel weer diep weg. Je ontmoet mensen die je normaal echt niet in je vriendenkring zou willen maar dan vind je ze geweldig en hebt de grootste lol.

Je vind de lasers in de club echt prachtig en je neus bloed en mensen kijken naar je maar je snapt niet waarom..

Pfff aan de ene kant was het een rottijd maar aan de andere kant... het was geweldig! Ik heb geleefd en dingen meegemaakt die zo vreemd waren dat niemand die ooit zou begrijpen!

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 02:23

Ow echt het is net of ik mezelf hoor praten... Ik heb ook echt een hoop dingen mee gemaakt maar niemand begrijpt het ooit en drugs is alleen maar slecht volgens iedereen maar toch is het ook iets heel moois en dat probeer ik denk ik eens te verwoorden. Als het aan mij ligt en je vind het wat mag je er een stuk tekst bij zetten.

En die gedachte gang van een rottijd en helemaal geweldig is ook zo raar.. Maar zeker waar! En over bloed enzo van die kappot gekauwde wangen dat je voort bloed uit je mond hebt enzo echt vreemd allemaal.

kappa2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 02:29

Mijn vriend heeft het net met een glimlach op zijn gezicht gelezen en we denken terug aan alle leuke nachten die we hebben gehad! Hij vind je verhaal ook prachtig! Ik zou het wel leuk vinden om ook een stukje te schrijven, dat doe ik morgen dan wel samen met mijn vriend! Vind je het goed als ik het uitprint en aan de anderen uit die tijd te laten lezen? Ze zullen het geweldig vinden.

En drugs is niet altijd slecht, ik heb er vrienden voor het leven ontmoet en nu clean zie ik ze nog steeds. het was een geweldige tijd! Trippend in bed liggen komt ook zo bekend voor en dan komt je moeder en je gedraagd je in het echt nog redelijk normaal maar in je hoofd denk je "wat ben jij nou stom aan het doen hou op maar je kan er niet mee ophouden". je ontwijkt je ouders maar als je ze ziet en heel verhaal gaan ophangen over een stomme fietsbel met een smiley erop

Snachts over de eramus brug blijven gaan omdat je die sterretjes in de weg zo mooi vind

Dag later onder de blauwe plekken zitten maar geen idee hebben over hoe je eraan komt

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 02:35

Super dat die het ook wat vind ;) Hoop dat ik een hoop mensen meer ga boeien hiermee. Als jij een stuk schrijft ga ik het zeker ergens tussen gooien.. Het is de bedoeling eigenlijk om de raarste en gekste dingen neer te zetten in een soort opsomming en aan het eind een conclussie te maken hoe ik nu in het leven sta en hoe ik gevormd ben door het verleden met de achterliggende boodschap hoe het nu eigenlijk zit met drugs..

Je mag het ook zeker laten lezen geen probleem maar je zou ze dan een keer het linkje moeten geven als ik door ga met schrijven ;) Nu ga ik slapen nog 5 uurtjes ha ha. Niet goed voor mijn nachtrust dit en heb ook dit verhaal getikt in de tijd dat ik me eindelijk tot school had gezet :D

Ow ik heb die vrienden van toen ook nog sommige ook clean andere niet.. En ja ik heb wel eens uren voor een kerk deur gezeten en vervolgens kotste een vriendinnetje recht voor de deur van de kerk...
Komt je moeder binnen ben je vet aan het knarsen en klapperen zonder dat je het door hebt...

kappa2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 02:41

En dan zeggen nee hoor mam ik ben niet ziek niks aan de hand! Ik ga hier morgen even over door, wil nu ook gaan slapen haha.

kappa2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 02:42

Oh en over de kerk. gefascineerd uren staan luisteren naar de man die verteld hoe Jezus je kan redden en er helemaal op ingaan en tegen je vrienden zegt: Hier komen deze man heeft pas wat te vertellen!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 03:07

Oef wat werkt dit triggerend.... Zeker om 3 uur s'nachts :=

Ik ga morgen wat inhoudelijker reageren!

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 05:43

helaas heel herkenbaar op sommige vlakken.

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 10:27

Zoals in de regels van Uit de Kunst te lezen staat; moet een verhaal in delen uit minstens 1500 woorden per plaatsing bestaan. Aangezien dat hier niet het geval is plaats ik een slotje.
Mocht je aan de regels kunnen voldoen dan kan je een nieuw topic openen, inclusief een [TAG] in je titel.