[FOTO] Leguaan @ Aruba

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Romyv

[FOTO] Leguaan @ Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-11 23:57

Hi all!

naar aanleiding van het topic [FK] [FOTO] Reptiele in Macro (Aruba!) hierbij deel II. Momenteel zit ik op aruba bij mn moeder waar ik lekker kan oefenen met mn nieuwe nikon70-200 F2,8 lens die op mn D300 zit.. Tips enz. zijn meer weer dan welkom!!!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

ow ps, ze zijn via faceboek geuplaod.. wordt erg lui van de warmte hier ;)

CoonArt

Re: [FOTO] Leguaan @ Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 10:45

Op foto 1 stoort me die steen VRESELIJK! Verder erg standaard, zo in het midden.
Foto 2 is loeischerp, en ook mooie achtergrond, stoort niet imo.
Foto 3 is ook wel mooi, alleen is de achtergrond wel erg saai! (en rare blauwe kleurbanen?)

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 10:52

jaaa die steen bij 1 vind ik ook irritant, maar ja je kan niet echt de hoek bepalen bij die beesten omdat ze weg zijn zodra ze je zien.. :S Ik kan hem nog weghale mt fotoshop :D

De compositie vind ik niet saai, het is een soort aanvalshouding die hij heeft wat de foto bijzonder maakt!!

de rare blauwe kleuren om de achtergrond is van de zee trouwens ;)

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:55

Foto 1 vind ik ook niet zo. De steen stoort en ook ik vind de houding te standaard en de compositie niet interessant genoeg.

Foto 2 vind ik in 1 woord geweldig! Goed scherp, mooie achtergrond.

Foto 3 vind ik qua kleur en houding mooi, maar ik had de leguaan liever uit het midden gezien. Hierom is hij nu imo niet interessant om naar te kijken.

DreamUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:12

foto 1 stoort die steen me, erg jammer, denk dat als die weg geshopt is het een mooie foto is.
foto 2 en 3 vind ik super, niks op aan te merken :D

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 10:06

thnxxx voor alle feedback!! Wat vinden jullie van deze als alternatief voor foto 1?

Afbeelding

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 12:07

Veel beter :j Nou alleen de steen nog weghalen :)

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 16:17

Nummer 2 en 3, chapeau. Lichtinval en kleuren zijn heel mooi, deze foto's boeien me. :)

Nummer 1 is zeker niet slecht in mijn ogen, maar de rots (?) rechtsonderin doet helaas erg af, bovendien oogt de eerste wat grauw. De alternatieve foto die je laat zien voor foto 1 is wat dat betreft zeker een verbetering, alleen die rots natuurlijk nog. Wellicht kun je hem nog croppen, maar ik vrees dat de foto dan erg krap wordt en dat je sowieso een stuk van de staart gaat missen; dat zou zonde zijn.

Ik zou trouwens die zwarte rouwrandjes weglaten om je foto's, onnodig deprimerend, je foto's zijn mooi genoeg van zichzelf ;)

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 18:39

persoonlijk vind ik het wel mooi als er een bescheiden randje omheen zit, dat kadertje mooi het plaatje af (hou van overzicht, misschien is dat het haha)

Ik ga bij het alternatief eens kijken of ik die steen weg kan halen dmv de clone stemp.. Want ik stoor me er ook heel erg aan! Maar hier moet ik eventjes de tijd voor nemen en achter een echte pc gaan zitten ipv mn laptop :+ kortom, wordt vervolgt!!

Thnxxxx voor de complimenten!! Grote eer :D

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 19:20

De laatste vind ik ik zéker een verbetering van de eerste! Alleen die steen inderdaad, maar ik lees dat je die al gaat proberen weg te halen. :)

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 10:28

Mooie foto's. Die beesten zijn imo zo lelijk maar toch weet jij ze mooi op de foto's over te brengen! :))