[FOTO] paar foto's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Keeltje135

[FOTO] paar foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-11 13:15

paar maandjes geleden een aantal foto's gemaakt in de tuin, ik vind fotograferen erg leuk, alleen heb geen ''echte'' camera, foto's zijn gemaakt met zo'n compacte camera.

de mooiste als eerste
1. Afbeelding
2.Afbeelding
3. deze is niet helemaal scherp
Afbeelding

5. Afbeelding
6. Afbeelding
7. hier heb ik een blaadje op de stoel gelegd omdat het nogal saai uitzag anders
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Keeltje135 op 15-01-11 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Keeltje135

Re: [FOTO] paar foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-11 13:17

ze zien er scherper uit in bij mijn afbeeldingen,iemand die weet hoe dat komt?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 18:05

Komt wellicht door de site waar je hebt geupload??

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-11 18:07

Goof schreef:

ik upload bij photobucket

HorsesNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 19:44

bella1wjnmk schreef:
Goof schreef:

ik upload bij photobucket

probeer eens www.tinypic.com

CrossHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 19:46

ik vind ze heel mooi, ook heel duidelijk alleen bij die 2e vind ik die bloem iets te veel op de voorgrond...
Verder heel mooi.

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-11 20:54

CrossHorse schreef:
ik vind ze heel mooi, ook heel duidelijk alleen bij die 2e vind ik die bloem iets te veel op de voorgrond...
Verder heel mooi.

bedankt :D ja inderdaad dat van de bloem klopt
ga volgende week opzoek naar leuke plekjes in de buurt om te fotograferen, misschien dat ik weer eens naar de wilde paarden ga om die te fotograferen :)

HorsesNatas schreef:

zal het proberen :D

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 20:58

leuk hoor.

ik pruts ook wel eens wat met het fototoestel, maar krijg het niet zo mooi als jij.. ik is jaloers.. :P

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-11 21:15

Paintless schreef:
leuk hoor.

ik pruts ook wel eens wat met het fototoestel, maar krijg het niet zo mooi als jij.. ik is jaloers.. :P

Dankje :D heb ook liggen prutsen :P haha

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 21:48

Leuke foto's.. :D als je naar de wilde paarden gaat moet je t zeggen dan ga ik mee.. :D (als je me mee wilt hebben natuurlijk.. ;) )

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 21:53

1. Het idee is wel mooi ,maar de bloem die volgens mij jou aandachtspunt moest zijn is onscherp .. is jammer
2. Vind de bloem erg storen moet ik eerlijk zeggen.. vind het idee gaaf ook dat het niet heel dichtbij is maar wat verderweg (die bloempot)
3. Vind ik niet echt heel interesant om er naar te blijven kijken zegmaar. Hij is leuk ,maar niet echt bijzonder.
4. mist er ? :P
5. Vind ik op zich erg mooi ,alleen stoor me aan de afgehakte bloem aan de boven en onderkant.
6. Vind ik heel erg mooi! Alleen ook hierbij had ik de hele bloem liever gezien := maar vind hem voor de rest echt super <3
7.Stoor me juist aan het blaadje := vind de druppels juist scherp ,maar mijn aandacht gaat direct naar het blaadje die 1) onscherp is 2) der half op staat en dat stoort

Zonder had ik hem mooier gevonden :D

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-11 23:40

XxLiEsJuHhxX schreef:
Leuke foto's.. :D als je naar de wilde paarden gaat moet je t zeggen dan ga ik mee.. :D (als je me mee wilt hebben natuurlijk.. ;) )

ja is goed hoor :P
Elin_ schreef:
1. Het idee is wel mooi ,maar de bloem die volgens mij jou aandachtspunt moest zijn is onscherp .. is jammer
2. Vind de bloem erg storen moet ik eerlijk zeggen.. vind het idee gaaf ook dat het niet heel dichtbij is maar wat verderweg (die bloempot)
3. Vind ik niet echt heel interesant om er naar te blijven kijken zegmaar. Hij is leuk ,maar niet echt bijzonder.
4. mist er ? :P
5. Vind ik op zich erg mooi ,alleen stoor me aan de afgehakte bloem aan de boven en onderkant.
6. Vind ik heel erg mooi! Alleen ook hierbij had ik de hele bloem liever gezien := maar vind hem voor de rest echt super <3
7.Stoor me juist aan het blaadje := vind de druppels juist scherp ,maar mijn aandacht gaat direct naar het blaadje die 1) onscherp is 2) der half op staat en dat stoort

Zonder had ik hem mooier gevonden :D

idd ze zijn wat onscherp, maar denk dat het door het uploaden komt, want als ik ze via afbeeldingen kijk zijn ze wel goed scherp.
dankjewel voor de tips :D (dacht dat het zonder blaadje saai zou zijn, haha, maar heb verder geen verstand van fotograferen of hoe je de foto's kunt latten''uitspringen'' doe het meer voor de lol :P )

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 23:44

Ik begin ook net hoor ;) maar door op andermans foto's te letten (niets negatiefs!!!)
kan ik mezelf verbeteren.
Door de tips van bijv. dat blaadje kan ik de volgende keer denken als ik fotografeer: ''wacht us! dat vond ik zelf ook minder , dus laat ik het dan NIET doen '' (als ik dus ong hetzelfde idee wou doen als jij := )

Uploaden >onscherp heb ik zelf ook veel last van! erg vervelend :S

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-11 08:42

Elin_ schreef:
Ik begin ook net hoor ;) maar door op andermans foto's te letten (niets negatiefs!!!)
kan ik mezelf verbeteren.
Door de tips van bijv. dat blaadje kan ik de volgende keer denken als ik fotografeer: ''wacht us! dat vond ik zelf ook minder , dus laat ik het dan NIET doen '' (als ik dus ong hetzelfde idee wou doen als jij := )

Uploaden >onscherp heb ik zelf ook veel last van! erg vervelend :S

dat is wel slim :P

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 13:26

Ik vind ze eerlijk gezegd niets bijzonders. Niet scherp, saaie onderwerpen. Bloemen kun je leuk op de foto zetten, maar zo vind ik ze saai. Probeer eens een andere compositie. Bedenk de volgende keer wat je op de foto wilt zetten en hoe je dat wilt doen, ik vind het nu lijken alsof je maar een beetje hebt zitten klikken. Succes :).

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-11 19:18

MerelxG_R schreef:
Ik vind ze eerlijk gezegd niets bijzonders. Niet scherp, saaie onderwerpen. Bloemen kun je leuk op de foto zetten, maar zo vind ik ze saai. Probeer eens een andere compositie. Bedenk de volgende keer wat je op de foto wilt zetten en hoe je dat wilt doen, ik vind het nu lijken alsof je maar een beetje hebt zitten klikken. Succes :).

klopt ook, ben er niet serieus mee bezig. veel hebben we niet in de tuin staan en kon er ook niks beters van maken dan dit :+