de mooiste als eerste
1.

2.

3. deze is niet helemaal scherp

5.

6.

7. hier heb ik een blaadje op de stoel gelegd omdat het nogal saai uitzag anders
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

bella1wjnmk schreef:Goof schreef:Komt wellicht door de site waar je hebt geupload??
ik upload bij photobucket
CrossHorse schreef:ik vind ze heel mooi, ook heel duidelijk alleen bij die 2e vind ik die bloem iets te veel op de voorgrond...
Verder heel mooi.
ja inderdaad dat van de bloem klopt
HorsesNatas schreef:probeer eens http://www.tinypic.com

maar vind hem voor de rest echt super 
vind de druppels juist scherp ,maar mijn aandacht gaat direct naar het blaadje die 1) onscherp is 2) der half op staat en dat stoort
XxLiEsJuHhxX schreef:Leuke foto's..als je naar de wilde paarden gaat moet je t zeggen dan ga ik mee..
(als je me mee wilt hebben natuurlijk..
)

Elin_ schreef:1. Het idee is wel mooi ,maar de bloem die volgens mij jou aandachtspunt moest zijn is onscherp .. is jammer
2. Vind de bloem erg storen moet ik eerlijk zeggen.. vind het idee gaaf ook dat het niet heel dichtbij is maar wat verderweg (die bloempot)
3. Vind ik niet echt heel interesant om er naar te blijven kijken zegmaar. Hij is leuk ,maar niet echt bijzonder.
4. mist er ?![]()
5. Vind ik op zich erg mooi ,alleen stoor me aan de afgehakte bloem aan de boven en onderkant.
6. Vind ik heel erg mooi! Alleen ook hierbij had ik de hele bloem liever gezienmaar vind hem voor de rest echt super
7.Stoor me juist aan het blaadjevind de druppels juist scherp ,maar mijn aandacht gaat direct naar het blaadje die 1) onscherp is 2) der half op staat en dat stoort
Zonder had ik hem mooier gevonden
(dacht dat het zonder blaadje saai zou zijn, haha, maar heb verder geen verstand van fotograferen of hoe je de foto's kunt latten''uitspringen'' doe het meer voor de lol
) 
maar door op andermans foto's te letten (niets negatiefs!!!)
) Elin_ schreef:Ik begin ook net hoormaar door op andermans foto's te letten (niets negatiefs!!!)
kan ik mezelf verbeteren.
Door de tips van bijv. dat blaadje kan ik de volgende keer denken als ik fotografeer: ''wacht us! dat vond ik zelf ook minder , dus laat ik het dan NIET doen '' (als ik dus ong hetzelfde idee wou doen als jij)
Uploaden >onscherp heb ik zelf ook veel last van! erg vervelend :S
. MerelxG_R schreef:Ik vind ze eerlijk gezegd niets bijzonders. Niet scherp, saaie onderwerpen. Bloemen kun je leuk op de foto zetten, maar zo vind ik ze saai. Probeer eens een andere compositie. Bedenk de volgende keer wat je op de foto wilt zetten en hoe je dat wilt doen, ik vind het nu lijken alsof je maar een beetje hebt zitten klikken. Succes.