janique schreef:Mooie kleuren! Daardoor gaat je tekening veel meer spreken. De verhoudingen rommelen nog wel een beetje, maar begrijp dat het een pony is? In dat geval is de neus waarschijnlijk te groot/breed in verhouding. En de kaak iets te rond, voor de rest ben je wel echt goed bezig en ben benieuwd hoe hij gaat worden!
Bedankt. Ik ga nog even kijken naar de neus.
Citaat:
misschien kun je ook een linkje zetten naar de voorbeeldfoto? Is wat makkelijker commentaar leveren
Tot nu toe kan ik zeggen dat het hoofd een beetje breed oogt, vooral wat lager bij de neus. Vind de kleuren wel echt onwijs gaaf, maar dat heb je al eerder gehoord
leuk trouwens, ik kreeg vandaag voor m'n verjaardag ook zwart papier en kleurpotloden, was er al wat mee aan het oefenen geweest maar dat was op A5, dus binnenkort ga ik ook het grote papier eens aanvallen
Nee, een linkje zetten naar de voorbeeldfoto word heb niet. Leuk dat je ook bezig gaat met zwart papier! leuk om te doen. maar wel lastig. Je moet precies andersom denken xD
Citaat:
Volgens mij is zijn voor ons linkeroog te veel naar linksonder geplaatst, dat ziet er gek uit. En zijn neus is wat te breed en groot. Wel leuk dat je zoveel kleur gebruikt. Mag je de voorbeeldfoto laten zien ?
Aan het oog kan ik niets meer doen ben ik bang. De neus kan nog wel.
Nee, de foto plaats ik hier niet zo op internet.