Wat vinden jullie van mijn verhaal?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

ShenaBell

Wat vinden jullie van mijn verhaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 15:29

Ik ben zomaar uit het niets een verhaal aan het schrijven
Ik laat mijn fantasie te vrije loop
Ik zet het hierop zodat jullie een reactie kunnen geven wat jullie er van vinden

Ik woon in een mooi groot huis, heb drie lieve katten, heb een leuke baan, een onwijs super lieve vriend, mijn schoonouders is als een echte familie voor me, ik ben gelukkig.
Maar ik was niet altijd zo gelukkig…… tenminste vroeger niet. De eerste drie jaar van me leven was ik denk ik wel gelukkig, ik herinner me niet heel veel van die tijd maar ik weet nog wel hoe mijn ouders eruit zagen en dat we een close gezinnetje waren. Een dag zie ik nog heel erg helder, we gingen met ze 3e naar de dierentuin, het was een geweldige dag. Pappa, die ik nu William noem, tilde me op zodat ik de volgespin kon zien die in een glazen bak zat ik vond de spin eng en dook met mijn hoofd in de nek van William en wat moest William lachen!
Mamma, ik herinner me zo weinig van haar. Ik weet nog wel dat ze mooi lang blond krullend haar had en dat ze altijd lachte. Ook weet ik nog dat ze me vaak op mijn voor hoofd kuste, ze hield van me dat voelde ik, maar mamma is er niet meer.
Ik weer helemaal niks meer van die dag dat het gebeurde maar William heeft mij verteld wat er gebeurt was die ene dag, de ergste dag uit mijn leven. Ik was drie jaar oud en ik was boven aan het spelen met mijn poppen. Mamma was boven aan het stofzuigen. Ik wilde mamma vragen of zij met mij mee wilde spelen en rende naar mamma toe om dat te gaan vragen, ik liep tegen mamma op waardoor zij haar evenwicht verlies ( ze stond net boven aan de trap met de stofzuiger in haar hand, ik denk dat ze de stofzuiger wilde opberegen ), ze viel van de trap met nog de stofzuiger in haar hand. De stofzuigen belande op haar slaap waardoor ze opslag er niet meer was. Jammer genoeg kan ik me echt niks meer herinneren van die dag. William was van af toen niet meer de pappa die ik de eerste 3 jaar van me leven kende, hij veranderde.

Als jullie meer willen lezen hoor ik het graag

chocobroodje

Re: Wat vinden jullie van mijn verhaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 15:33

[JHK]-->[UK]

loesje688

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 15:34

ShenaBell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 15:35

loesje688 schreef:
Ik vind dat het minimaal 1500 woorden moet zijn en een tag moet hebben ;)

[UK] Welkom op [UK] Uit de Kunst

Ik ben er nog mee bezig hoor het is nog lang niet af

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 15:36

Doordat ik me erger aan de spelling/grammatica krijg ik het verhaal eigenlijk niet echt mee. ;)

edit: Ook gebruik je veel te veel 'ik'.

ShenaBell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 15:38

M_aaike schreef:
Doordat ik me erger aan de spelling/grammatica krijg ik het verhaal eigenlijk niet echt mee. ;)

edit: Ook gebruik je veel te veel 'ik'.

Ben dyslectici :S

loesje688

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 15:39

ShenaBell schreef:

Dat had ik al begrepen maar voor UK is het de bedoeling dat je minimaal een stuk van 1500 woorden post, anders krijg je topics met allemaal losse 'flodders' verhaal snap je :)

Ik zie net ook dat hij verplaatst is vanuit JHK, vandaar dat je dat waarschijnlijk niet gezien hebt :)

ShenaBell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 15:41

loesje688 schreef:
ShenaBell schreef:

Dat had ik al begrepen maar voor UK is het de bedoeling dat je minimaal een stuk van 1500 woorden post, anders krijg je topics met allemaal losse 'flodders' verhaal snap je :)

Ik zie net ook dat hij verplaatst is vanuit JHK, vandaar dat je dat waarschijnlijk niet gezien hebt :)

Ohh ok zal ik doen ;)

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 17:56

Vanwege de regel die hierboven genoemd wordt (minstens 1500 woorden per geplaatst deel) en het feit dat je hier niet aan voldoet plaats ik hier een slotje.
Als je verder geschreven hebt en je kan aan de 1500 woorden voldoen; dan kan je een nieuw topic openen.

Hier dus een slotje.