Dit was de eerste keer fotograferen met mijn nieuwe camera ( Panasonic DMC-FZ45), aangezien hij vrijdag is binnengekomen! Toch zijn er nog wat leuke plaatjes uitgekomen volgens mij! Wat vinden jullie?
Laatst bijgewerkt door Lontje op 09-01-11 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:[TAG] toegevoegd.
Ik vind alleen de 2e foto wat hebben, maar ik had hem iets ruimer genomen, nu staan sommige bomen er aan de bovenkant niet helemaal op De rest vind ik niet zo bijzonder, en ik mis bij allemaal wat scherpte..
Ik vind foto 1 wel erg mooi qua kleuren en compositie. Had wat scherper gemogen, maar voor de eerste keer vind ik het wel netjes! De rest spreekt mij juist niet aan.
nog niet veel bijzonder.. maar gefeliciteerd met je nieuwe camera! meestal zijn de eerste nog niet de beste dus blijven oefenen!
1 beetje treurig onderwerp.. uitgebloeide bloemen 2 beetje saai 3 je gaat meteen de nummer plaat lezen terwijl de haas eigenlijk het onderwerp zou moeten zijn hij is ook scheef, zie de muur links.
Dankjullie! Ben het er helemaal mee eens. Zelf vind ik inderdaad de kleuren van de eerste het mooiste.
Bij de laatste had ik eigenlijk meer de focus op de haas moeten leggen inderdaad. Maar ik moest de foto erg snel nemen, omdat er helaas een auto aankwam. Dus 1 sec. na deze foto was hij helaas alweer spoorloos.
hee! Ik heb van de week deze camera ook gekocht! Mooi ding he! De kleuren vind ik erg mooi eruit komen bij het eerste plaatje. Gewoon blijven oefenen zeg ik ook altijd tegen mijzelf. Groetjes