[FOTO] Those tree beautiful colours

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Zappa

[FOTO] Those tree beautiful colours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 18:17

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 19:18

Oh, de laatste vind ik erg leuk! Heel mysterieus, alsof er net buiten het beeld iets gebeurd. Het licht spreekt me echt aan!
Maar zit er linksonder nou iets van ijzerdraad? Als het een tak was geweest had het me niet echt gestoord, maar dit lijkt helemaal niet thuis te horen in de foto...

De eerste vind ik fototechnisch niet heel speciaal, maar het idee is wel leuk :)

En ik nog denken, tsss, het is three :')

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 20:45

Harvest_Moon schreef:
En ik nog denken, tsss, het is three :')

:D :D :D

Dank je wel voor je commentaar

Wat je op de laatste foto ziet is idd een tak , het stoorde mij persoonlijk niet echt maar nu ik erop gewezen word wel haha

De bovenste foto's ben ik juist erg blij mee , heb de fotocamera nu 2 1/2 week en nog nooit eerder echt serieus gefotografeerd (en al helemaal niet handmatig haha)
Dus je kan je voorstellen dat ik ze te gek vind want heb eigenlijk helemaal geen oog voor dit soort dingen :D

Zie net deze ook nog
http://farm6.static.flickr.com/5001/532 ... 5be5_z.jpg

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 23:50

Bij die eerste foto zie ik mensjes (veeeeeel mensjes), bij de 2e foto een eng geestachtig hoofd en bij de 3e foto vuur. :P (3e zie ik 't minst in) Was dat je bedoeling of heb ik te veel fantasie? :')

[edit] Nu ik nog eens naar de 3e kijk zie ik d'r ook nog een paardje in zitten! :D