[FOTO] Picturse by K

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

leey

[FOTO] Picturse by K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-11 23:03

Laatst bijgewerkt door Lontje op 05-01-11 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd.

Astaloca

Re: Picturse by K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:21

interessant sommige laatste :)
foto 1 vind ik persoonlijk net een tint te donker.. vind ik het jammer dat je/haar hoofd er niet helemaal op staat. Zelfde vind ik voor foto 2 dat haar hele plaatje er niet op staat aan de onderkant..
vind ik dan ook weer van de eerste 2 kinder fotos :) Laatste vind ik overbelicht.
Maar dit is natuurlijk mijn mening kan zijn dat andere de eerste fotos natuurlijk wel gewoon goed vinden. Ik vind het persoonlijk jammer :)

Saskiaa_

Re: [FOTO] Picturse by K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 18:29

Eigenlijk spreekt niet een foto me echt aan. Je hebt bij veel foto's de flits gebruikt waardoor bijvoorbeeld bij de eerste foto van de kinderfotografie een beetje overbelicht is (of lijkt, zit niet echt achter een goed beeldscherm) en je ziet ook bij veel foto een schaduw. Ook de laatste is overbelicht en bij de tweede vind ik het jammer dat de voeten er net niet helemaal op staan.

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 18:51

Ik vind de eerste foto het leukste :) Spijtig dat het gezicht donkerder is.

Verder deel ik de mening van Saskiaa_ in verband met het flitsgebruik. Probeer dat te beperken, het maakt een foto echt niet mooier.

Veel succes nog!

leey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 18:59

hoii =)

ik weet het van de flitsen =) ik heb de flitser gebruikt omdat het binnen bij iemand in huis was en het best donker was ik vond ze toch nog aardig goed geluk =) ondanks de flits