,Wilde graag jullie mening weten over de volgende tekening. Ik heb hem als kerstcadeautje gemaakt voor stalgenoot Amy, wie vorig jaar december op bizarre wijze haar pony Vincent is kwijtgeraakt in een verkeersongeluk. Inmiddels heeft ze al even een nieuw vriendje, genaamd Ricardo. Omdat ik haar iets wilde geven met betekenis heb ik mijn conté krijt er maar weer eens bij gepakt en ben met een aantal foto's van haar 2 huidige pony's en haar overleden vriendje aan de slag gegaan.
Het is niet mijn doel geweest om ze echt 100% sprekend te laten lijken, maar ik wilde wel dat de pony's de uitdrukking hebben, dat je hun karakter ziet. Zoals ik eerder zei is het gemaakt met conté krijt krijt op papier, formaat 21x30 cm.
Amy was er blij mee, ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Dit zijn de foto's die ik o.a. als voorbeeld heb gebruikt.
Ricardo
Femke
Vincent
Als dit bij meer mensen in de smaak valt, wil ik het ook graag in opdracht gaan doen. Echter vind ik het erg moeilijk om te schatten rond welke prijs ik moet gaan zitten. Als jullie me daar ook een beetje advies over zouden kunnen geven, graag
En ik vind hem prachtig! Wat een mooi cadeau, terecht dat ze hier blij mee is. Ze zijn mooi met elkaar in verhouding, het lijkt net of ze met z'n drieën bij het hek staan te wachten. Ik vind vooral de uitdrukking in de ogen erg knap, vooral die van Femke en Vincent. Naar mijn idee kun je zeker in opdracht gaan werken!