Ik oefen vaak met de camera van mijn moeder, en vind het erg leuk om foto's te maken. En ik wil eigenlijk wel graag technisch wat beter fotograveren. Vandaar dat ik hier om tips vraag. Ik ben nog maar een beginner, maar wil graag leren, haha!
Deze is van het zomer. Dit is niet dezelfde hond. Dit is de moeder van mijn hond
Laatst bijgewerkt door Lontje op 31-12-10 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:[FK] -> [FOTO]
Leuke foto's alleen bij de tweede foto vind ik het een beetje jammer van het vlekje op de neus van de hond. Maar voor de rest heb ik ook niet veel opmerkingen
Ik vind de eerste foto mooier dan de tweede. De tweede vind ik qua compositie niet zo mooi, omdat het hoofd erg in het midden staat en er dus boven de hond nog veel ruimte is. Ook is het, voor ons, linker oog erg donker en valt dat een beetje weg. Ook is het vlekje op de neus storend. Op de eerste heb ik niet zoveel aan te merken. Hij is goed belicht (misschien zijn de sneeuwvlokjes op zijn neus iets overbelicht) en de hond staat er netjes op.
Lennek
Geplaatst: 02-01-11 17:33
Ik ben het met Saskiaa eens. Foto 2 heeft mooie kleuren maar ik vind de compositie ook niet zo. Daarin tegen vind ik de 1e een erg mooie plaat