Gemaakt met een Canon eos 1000d Kitlens EF-S 18-55.
kwaliteit door uploaden erg achteruit gegaan! Zeker de laatste foto
Gitaar:

F=4.5 1/16 ISO=250
Ijspegels:

F=3.75 1/60 ISO=400
natuur:

F=13 1/400 ISO=100
Brand los!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Belichting is ook prima.
De ijspegels vind ik van onderaf genomen niet goed uitkomen. Maar dat zal een kwestie van smaak zijn.
Ik had hem op ooghoogte genomen.LynnDenise schreef:Die gitaar spreekt mij niet zo aan, maar die ijspegels vind ik echt prachtig!
Ik denk dat de laatste foto mooier had geweest als al die voetstappen niet in de sneeuw stonden

Bellatrix schreef:Foto 1: Ik vind het jammer dat de gitaar er zo krap op staat en dat hij scheef is genomen. Dat is waarschijnlijk je opzet geweest maar ik vind de uitwerking wat minder. Hij oogt ook niet helemaal scherp. De schaduw erachter vind ik wel een leuk effect geven.Belichting is ook prima.
Foto 2: Ik vind ook hier de compositie niets.De ijspegels vind ik van onderaf genomen niet goed uitkomen. Maar dat zal een kwestie van smaak zijn.
Ik had hem op ooghoogte genomen.
Op deze manier: http://www.kraanwater.nu/SiteCollection ... pegels.jpg (is niet mijn foto, gewoon van google) Zodat je meer diepte krijgt in de foto.
Foto 3: Deze vind ik erg fijn wegkijken. Mooi met die zon zo. Alleen lijkt deze ook niet scherp. (kan idd door het uploaden komen)

Vind hem ech twat speciaals hebben!