[FOTO] fries

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Macholover19

[FOTO] fries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-10 13:46

Hai,
Ik doe altijd erg mijn best mooie foto's van me favo paardje te maken, hier zijn een paar redelijk mooie:D(vind ik)
De achtergrond moeten jullie vaak maar even wegdenken en de naam die erop staat ook, helaas heb ik nu de originele foto's niet bij de hand...Ik heb nog veeeeel meer foto's maar hier hou ik het maar even bij...
1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.Afbeelding

4.
Afbeelding

Hebben jullie nog tips of opmerkingen?
Laatst bijgewerkt door Macholover19 op 26-12-10 13:48, in het totaal 2 keer bewerkt

Courses

Re: [FOTO] fries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 13:48

Wil je hier Fototechnisch comentaar op hebben, gezien ik het eigenlijk geen foto's vind voor FK. :)

Macholover19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-10 13:49

ik weet dat het een paard is, en dat het 'gewoon' foto's zijn ,maar ik wilde even weten wat jullie er van vonden...

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 13:53

Heel fijn paard, maar fototechnisch gezien zijn deze foto's écht niet goed. Achtergrond stoort gigantisch, het paard staat er telkens in een foute hoek op (waardoor je een vertekening krijgt),... Dit soort foto's hoort eigenlijk niet op FK. Het is toch de bedoeling (veronderstel ik) dat er wordt nagedacht over de foto, dat je eerst zelf eens kritisch bent voordat je ze hier plaats en dat je hier niet alles op zwiert.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 13:55

Foto 1 is niet helemaal scherp, daarbij zijn de kleuren nogal flets en zit er behoorlijk wat ruis in de foto. Foto 2 is wederom nogal flets van kleur en bij deze spot ik ook behoorlijk wat ruis. Foto 3 en 4 vind ik qua kleur net iets te contrastrijk, plus dat je bij foto 4 het verschil tussen het aflopen van het hoofd/de nek en de benen niet eens meer zit > te donker. Verder vind ik bij foto 3 en 4 de achtergrond veel te druk, foto 2 gaat, maar klopt de compositie niet echt.

Bij alle foto's vind ik de compositie's niet echt wat, en vooral foto 1 en 2 laten het paard erop niet echt op z'n mooist zien. Maar nogmaals, moet je heel eerlijk zeggen dat ik dit geen FK foto's vind :)

Macholover19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-10 13:56

oke, ja die achtergrond is inderdaad nogal lelijk, kan ik dit topic verwijderen?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 15:46

Probeer de foto vanuit een andere hoek te nemen, je paard krijgt nu namelijk vervormde vormen. Het hoofd lijkt heel groot of misvormd en dat wil je niet op foto's.

Macholover19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-10 16:14

oke dankjewel