[TEK] wip, angstig paardenhoofd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Aight

[TEK] wip, angstig paardenhoofd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-10 16:48

WIP,
Ik ben een angstige uitdrukking proberen te maken bij een paard. Alleen het lukt nog niet zo goed, rond het oog, iemand tips hierover?

Afbeelding
Afbeelding

ps. dit is mijn 3e tekening serieus, dus echt met schaduw enz.. verder werken, het is nog wat streperig

Esther_r20

Re: [TEK] wip, angstig paardenhoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:52

ik vind het een heel lief oogje.
Als je naar het oog kijkt op je tekening en een oog op een foto vh paard zie je dat jouw oog te recht staat. De positie is niet helemaal juist. Probeer anders eerst een aantal keer een correct opgeboude schets te maken voor je uitdrukkingen gaat maken.
Je bent al goed op weg met je schaduwen, verder is het ook alleen maar oefenen oefenen en vergelijken met het "echie" natuurlijk!
Succes!!

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-10 17:33

Afbeelding

iets verder, ik heb er bijna nks aan veranderd en geprobeerd het oog wat meer 'opengesperd' te laten lijken

Afbeelding

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 20:30

ik vind m eerlijkgezegt meer nieuwschierig dat angstig kijken. :)
als ik aan een angstig paard denk, denk ik namelijk aan vluchen, dan zie ik meer een paard met een half wit oog. oren naar achter. wapperende manen, grote neusgaten. dat zie ik hier helemaal niet. (als je een beetje begrijp wat ik me had voorgesteld)
de hals vind ik ook een beetje raar stan, maar het kan natuurlijk ook dat je alleen even wou kijken hoe die moest staan :)
verder vind ik de schaduwen in de neus wel heel erg mooi gedaan! +:)+

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 20:38

Aight

Re: [TEK] wip, angstig paardenhoofd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 13:53

hij is idd meer nieuwsgierig geworden, ik vind de details van het oog vooral heel moeilijk, (al die verschillende lijntjes, maar die tutorials van youtube zijn echt goed!)

Afbeelding

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 10:52

Als je een topic maakt over een Work in Progress (bijbehorende [TAG] in dit geval is [TEK][WIP]) horen er in de openingspost 3 stappen te staan van je werk waar ook een vooruitgang in te zien is. Zoals het topic nu is voldoet het niet aan de regels voor een Work in Progress vandaar hier een slotje.
Het één en ander kun je hier nalezen: Mireille @ [UK] Welkom op [UK] Uit de Kunst