[ART] Verschillende Sneeuwpaarden (en poses)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Palmbierlove

[ART] Verschillende Sneeuwpaarden (en poses)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-10 20:53

Heey,

Het kind in mij is weer wakker geworden, zeker met al die sneeuw van de laatste tijd..

Ik heb hier op bokt al meerdere topics gezien over sneeuwpaarden enzo, maar ik kon dus alleen nog maar oude vinden waar ik niet meer in kon posten, dus vandaar een nieuwe..
De sneeuwpaarden die ik heb gezien van jullie waren echt supermooi, mooier dan die van mij iig, maar ik wilde die van mij toch nog wel met jullie delen..

Afbeelding
1. Sneeuwpaard uit 2009
het hoofd is niet zo heel mooi gelukt, ik vind het zelf meer op een koeienhoofd lijken eerlijk gezegd.. ;)

Afbeelding
2. Nog een keer sneeuwpaard uit 2009, deze keer vanaf de voorkant

Afbeelding
3. En nog maar eens het sneeuwpaard uit 2009
Dit is alweer een paar dagen later, dus hij was al iets gesmolten, maar hij lag er nog helemaal, en ik vond het leuk om nog een foto te hebben als ik er op zat..
Dit paard had er echt heel lang gelegen..

Afbeelding
4. Eerste sneeuwpaard uit 2010
Weer een nieuwe pose geprobeerd, de foto is niet zo heel duidelijk, maar 10 foto's later lukte het nog steeds niet om een mooie foto te maken.. ;)

Afbeelding
Afbeelding
5 en 6. Close ups van zijn benen
Ben hier op zich wel trots op, alleen mss klopt de houding niet helemaal.. ;)
helaas overleefde hij de volgende dag sneeuw en dooi niet..

Afbeelding
Afbeelding
7 en 8. Mijn mini sneeuwpaard
Ik had eerst het lijf gemaakt en toen moest het hoofd er nog op en no way dat dat wou blijven plakken.. en hoe harder ik probeerde het hoofd erop te krijgen, hoe verder mijn paard instortte, uiteindelijk zat het hoofd erop en toen heb ik maar snel een foto gemaakt en er verder niet meer aangezeten, vandaar de scheuren..
Ondanks die scheuren staat hij er nu nog steeds (vanaf zaterdag 18-12-'10), hij is nu wel een beetje ingesneeuwd, maar hij staat nog.. ;)

Ik hoor graag jullie mening..
En nogmaals ik weet dat er hier op bokt mensen zijn die mooiere sneeuwpaarden hebben gemaakt, maar ik wou mijn creaties graag met jullie delen..

groetjes

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 20:56

haha leuk hoor maar van dat "rollende" paard vind ik t net of er een dood paard onder de sneeuw ligt :o