[DIGI][WIP]Neighbours together

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Leonyr

[DIGI][WIP]Neighbours together

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-10 19:34

Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen. Ik had het zo druk, dat ik soms wel een dag tussen zat dat ik geen potlood in mijn handen had. Wat natuurlijk een ramp is als je eenopdracht hebt die voor kerst af moet zijn, wat nog maar een weekje duurt. Je raad het al: De tekening is nog láng niet af. Anyhow: Ik twijfelde eerst of ik het wel moest plaatsen, aangezien het twee mensen zijn en die misschien niet herkent willen worden, maar aan de andere kant roep ik naar alle kanten: Help! Ik zou het erg op prijs stellen als ik wat tips krijg, zodat ik het kan verbeteren. Hij is digitaal, schets is direct op de computer gemaakt, kleuren zijn zelf gekozen, niet overgenomen.

Update 1:
Afbeelding

Update 2:
Afbeelding

Hier ben ik nu. Nu zie je ook hoe groot de opdracht is en hoeveel ik nog moet. :')
Afbeelding

Afbeelding

En herinneren jullie mijn goede voornemen nog voor 2010? Hij was niet echt duidelijk, maar ik heb hem helaas niet gehaald.
Ik wilde voor mijn 15e verjaardag (23 Februari) degelijk kunnen tekenen. Ik heb, merk ik, de grens te hoog gelegd, maar is nog hoop. :D Nog twee maanden.

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 19:43

Oei, dat wordt een week fulltime tekenen voor jou als ik het zo zie. :')

De houding van de persoon lijkt me wat ongemakkelijk, waarom houdt hij zijn hoofd nu zo schuin? Als tip nog: probeer om veel meer kleuren voor de huid te gebruiken dan alleen maar bruintinten, daardoor wordt hij veel levensechter. :)

Als je echt in tijdnood komt: maak keuzes! Het is beter om dan bepaalde delen heel goed uit te werken (in dit geval: de persoon) en bijvoorbeeld de achtergrond meer vaag te laten, dan om alles 'half' te doen. :)

janique

Re: [DIGI][WIP]Neighbours together

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 19:49

Allereerst, je bent super bezig!
Wellicht is het de volgende keer overzichtelijker om een uitsnede te kiezen, bv van de twee gezichten samen en niet met een hele ruimte die ook heel tijdrovend is.
Verder lijkt t zeker de goede kant op te gaan, vind de persoon alleen wat grauw van kleur en z'n ogen stralen nog niet echt wat uit. Maar ik blijf het even volgen!