lifaya schreef:de laatste spreekt me erg aan met wat extra bewerking

heb contrast toegevoegd

vind het zo wat beter

*afbeelding*
dankjewel! Zo issie inderdaad nog mooier! Met welk programma heb je 'm bewerkt?
Marjoow schreef:Stoer zeg zo'n rattenslang! Is deze van jou zelf? Gaaf, wil zelf ook graag slangen!
Over je fotos:
Ik mis wat scherpte, en ik zie bij de eerste 2 fotos een waas over de fotos. Dit vind ik erg jammer, misschien kun je dit nog iets bewerken (Contrast verhogen?)
De laatste foto springt er voor mij echt uit! Mooie scherptediepte! Ik mis hier ook nog wat scherpte op de kop, maar opsich vind ik het niet storen. Mooie kleuren, en vind de compositie erg boeiend!
Enne, de camera maakt de foto niet, dat doet de fotograaf. Dat bewijst deze fotos maar weer!
Ja, Wadjet is van mij. Heel aparte dieren, slangen, whihi hier kan ik nog uren over doorpraten
Die waas zie ik heel vaak als ik haar fotografeer. Heb het contrast flink wat omhooggedaan met Windows Picture Manager(ik heb geen ander bewerkingsprogramma..ja ik heb er nog 1 op cd die ik bij mijn wacom tablet heb gekregen, ik weet niet precies wat het is.) en ik vind ze er al beter uitzien. Kleuren komen ook meer overeen.

Bedankt voor de tips! Eens kijken of ze vandaag weer voor model wil spelen, anders maar een ander slachtoffer zoeken