Gelukkig heb ik een goede scherpe foto gekregen waar ik goed mee uit de voeten kan. Dan nu de stappen:

Eerst de schets op papier gezet. Ik maak altijd een foto om te kijken of hij met de foto klopt. Dit deed het en ik hoefde alleen de details er nog en beetje in te schetsen.

Ik begin altijd met het kleuren van het oog. Dan heeft de tekening meteen een bepaalde uitstraling te pakken waar ik graag verder aan werk.

Nog een stapje verder, het oog is verder uitgewerkt en daar zit ik niet meer aan tot de hele tekening klaar is.

De tot nu toe laatste stap. Het oor ingekleurd en wat meer highlights in de tekening gebracht. Het oor is nog niet af, er moet meer detail en diepte in verwerkt worden, maar ik moet nog even bekijken hoe ik dat aan ga pakken. Verder moet ik nog aan de zachtheid van het oog sleutelen, maar zoals ik al zei, gebeurt dat op het laatst, omdat ik dan het beste een beeld heb van de complete tekening.
Al met al een leuk projectje om aan te werken. Ik hoop vanavond de vijfde update te kunnen plaatsen. Commentaar is welkom.

Ik ga er iig rekening mee houden! 
Maar dat komt nog, eerst helemaal inkleuren.
Ik vind alleen de harde zwarte lijnen bij het oog wat zonde 

Wauw!