1e foto: Het ijs had daar wat meer eruit mogen springen, dit kun je bewerken, dat het bijvoorbeeld iets lichter van kleur is, of meer contrast. Ik vind het nou niet zo bijzonder terwijl je er wel wat van kan maken.
2e foto: Ik vind de scheefheid van de foto erg storen, ffekes recht zetten en het is stukken beter.
3e foto: Ik vind het witte sneeuwgeval storen. Ik snap de bedoeling van de foto maar het is niet goed uitgepakt. Óf het witte gedeelte/de plant moet scherper gesteld zijn of juist vager zodat het in de achtergrond mee gaat, het zit er nu zo tussenin.
@ saskia: Thnx! En idd heb ze onbewerkt, kan ze wel eens beetje berwerken, heb jammer genoeg niet echt een super prgramma daarvoor, maar ga wel even prutsen ! Dank je wel
1: Ik mis scherpte. Ook had je het interessanter kunnen maken door bijvoorbeeld te zorgen dat er wat zonlicht door het ijs heen schijnt en het ijs wat dichter in beeld brengt.
2. Als de zon rechts in beeld had gezeten de tak die nu in het midden voor de zon zit links in beeld en de foto recht was geweest, had ik het waarschijnlijk een mooie foto gevonden.
3. Leuke compositie, jammer van de tak. Jammer dat er op de hals van het paard is scherpgesteld, in plaats van op het hoofd van het paard.
beautylin
Geplaatst: 14-12-10 15:09
Soms vergeet ik even hoe mooi de winter is. Het geeft wel een en al elende op de straten, maar toch, vooral op foto 1 hou ik van de winter!