[ART] Rapunzel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

RianneH

[ART] Rapunzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 16:20

Begin vorige maand had ik een verlaat Halloweenfeestje. Eerst een verjaardag vieren bij iemand thuis en daarna nog de stad in. Was erg gezellig, hoewel we natuurlijk niet werden aan gezien als Halloween, maar een vrijgezellenfeestje is ook altijd een goed excuus :P

Dankzij dit topic en een bijzonder creatieve collega besloot ik maar als Rapunzel te gaan.
Het haar maken kostte bijna een volle week, jammer dat ik pas op het laatste moment nagedacht had hoe ik het vast moest maken en ik dus de hele avond mn haar moest vast houden..

Toch wou ik eventjes mijn creatieve uitspatting delen, gezien dit waarschijnlijk een van de weinig keren zal zijn :P

Work in Progress:
Afbeelding

Natuurlijk moest de kat zich ermee bemoeien, gezien er al 3 bollen wol aan zn neus voorbij waren gegaan..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En het eindresulaat :D
Afbeelding
http://i206.photobucket.com/albums/bb31 ... 070991.jpg

rhanasasja

Re: [ART] Rapunzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 19:47

Haha leuk! Handig met die katten hoor! Wel jammer dat het niet je eigen haar kleur was...

SarahLynn

Re: [ART] Rapunzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 19:50

Jeetje, wat een berg wol!
Moet een enorm karwei zijn geweest, denk ik?

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-10 14:08

rhanasasja schreef:
Haha leuk! Handig met die katten hoor! Wel jammer dat het niet je eigen haar kleur was...

Dankje :) En ach, het ging om het idee, plus Rapuzel is blond toch? :P

SarahLynn schreef:
Jeetje, wat een berg wol!
Moet een enorm karwei zijn geweest, denk ik?

Ik had geloof ik 5 bollen wol. Was inderdaad wat monnikenwerk, eerst alles knippen, dan knopen en dan weer uit de knoop halen. Vooral het vlechten duurde lang. Denk dat ik er zo'n 5 avonden mee bezig ben geweest. Enigste nadeel, het was erg zwaar...