[TEK] Rapunzel schetsjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Shego

[TEK] Rapunzel schetsjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 22:43

Ik ben lang niet zo goed als de mensen op dit forum, en na al die geweldige tekeningen gezien te hebben word ik een beetje bang om mijn eigen schetsen te plaatsen :'). Maar goed. Vrijdag ben ik naar de film Rapunzel geweest en sindsdien ben ik al bezig wat schetsen ervan te maken.

schets 1: In de toren (kwaliteit is naar achteren gegaan door het scannen)

http://i53.tinypic.com/xd6vpv.jpg

schets 2: Stukje uit de filmIk heb het 'echte' plaatje erbij gezet, om een beetje te vergelijken. Handen zijn niet mijn sterkste punt, zoals je waarschijnlijk wel kan zien.
Afbeelding

Graag opbouwende kritiek, maar blijf aardig please :)

Tutchi

Re: [TEK] Rapunzel schetsjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:28

Mooi hoor! De Rapunzel van de film lijkt een iets ronder gezicht te hebben, maar jouw prinses is ook erg mooi gelukt. Voor de handen: kijk eens in de spiegel als jij je handen in dezelfde houding hebt. Welke vingers zie je waar en hoe breng je hier diepte aan in de tekening? Ga zo door!

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 22:08

Tutchi schreef:
Mooi hoor! De Rapunzel van de film lijkt een iets ronder gezicht te hebben, maar jouw prinses is ook erg mooi gelukt. Voor de handen: kijk eens in de spiegel als jij je handen in dezelfde houding hebt. Welke vingers zie je waar en hoe breng je hier diepte aan in de tekening? Ga zo door!

Heel erg bedankt voor je reactie!
Mijn moeder zei dat over de handen ook al. Ik ga dat voortaan bij elke tekening doen :)

rhanasasja

Re: [TEK] Rapunzel schetsjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 19:51

Mooi hoor! Knap gedaan! Leuk idee om dat te gaan tekenen, zoiets moet ik ook maar weer eens gaan doen...