Even melden, ik weet niet of dit hier goed staat en of ik de juiste tag gebruik.
Maar ik hoor het dan wel
Ik volg de opleiding regentaat plastische opvoeding.
Donderdag heb ik mijn 2de microteaching (les geven aan een deel van je eigen klas).
Ik ga het hebben over het tekenen van een vrucht in vetkrijt (zoals jullie wel de pandakrijtjes kennen).
Ik ben dus opzoek naar werkjes die gemaakt zijn in vetkrijt, en als het kan nog liefst vruchten (fruit/groente ed.) die ik zou mogen gebruiken in de les als voorbeelden.
Ik heb al gezocht op internet naar kunstenaars die met vetkrijt werken in stillevens, maar helaas is bijna alles gemaakt in acrylverf/olieverf.
Aangezien er in elke les een stukje kunstbeschouwing moet zitten wil ik afbeeldingen tonen van werken die gemaakt zijn rond vruchten/stillevens. Daarvan heb ik wel al verschillende voorbeelden zoals, Van Gogh, Chardin, James Peale, Juan sanchez cotan,... maar werken in vetkrijt van 'bekende' kunstenaars vindt ik niet zo snel.
Dus ik dacht, misschien hebben verschillende bokkers wel zo'n werkjes liggen in vetkrijt die ik mag gebruiken

Ik gebruik het dan gewoon als voorbeelden om de verschillende manieren van werken met vetkrijt aan te tonen, ook werken in pastelkrijt mogen gepost worden.

Voor alle duidelijkheid, het zijn zo'n soort werkjes die ik zoek

Alvast bedankt
hehe bedankt zeg!