Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

wendyP schreef:ik vind het niet zo goed, en er zitten ook wat spelfoutjes in;
Duisternis valt over de donkergroene grasvelden, (hoofdletter)
'ik wist niet dat het zo stil op deze wereld kon zijn' zei Noa (zei ipv. zij)
Jild kijkt achterom, 'he schiet nou eens op, als we niet voor de ochtend
in Glasbury zijn dan vinden we papa nooit!'
'ja ik kom al!' Noa staat op en stapt op haar paard. (2e ja kan je wel weglaten)
hun reis duurde al een maand en de paarden waren uitgeput
maar ze moesten door anders konden ze papa wel vergeten,
'wat is onze volgende stop?' Noa kijkt haar broer aan, hij zorgde (vraagteken)
al die tijd voor haar sinds papa ontvoert was, daarvoor hadden ze altijd (komma en op kan weg geloof ik)
ruzie maar er was nu geen tijd voor ruzie ze moesten onze vader zien te vinden (je schrijft de ene keer in ík vorm en de andere in 'ze')
'ik denk over zo'n drie kwartier' zij haar broer, ze keek hem aan en zag zijn donkerbruine (weer zei ipv. zij)
ogen nog net, ondanks het zo donker was. (volgens mij hoort hier ook een komma)
Verder ben ik heel benieuwd wat je ervan gaat maken, hou er wel rekening mee dat elk stuk verhaal 1500 woorden moet hebben
En let op je hoofdletters, die heb ik niet verbeterd
isha12 schreef:wendyP schreef:ik vind het niet zo goed, en er zitten ook wat spelfoutjes in;
Duisternis valt over de donkergroene grasvelden, (hoofdletter)
'ik wist niet dat het zo stil op deze wereld kon zijn' zei Noa (zei ipv. zij)
Jild kijkt achterom, 'he schiet nou eens op, als we niet voor de ochtend
in Glasbury zijn dan vinden we papa nooit!'
'ja ik kom al!' Noa staat op en stapt op haar paard. (2e ja kan je wel weglaten)
hun reis duurde al een maand en de paarden waren uitgeput
maar ze moesten door anders konden ze papa wel vergeten,
'wat is onze volgende stop?' Noa kijkt haar broer aan, hij zorgde (vraagteken)
al die tijd voor haar sinds papa ontvoert was, daarvoor hadden ze altijd (komma en op kan weg geloof ik)
ruzie maar er was nu geen tijd voor ruzie ze moesten onze vader zien te vinden (je schrijft de ene keer in ík vorm en de andere in 'ze')
'ik denk over zo'n drie kwartier' zij haar broer, ze keek hem aan en zag zijn donkerbruine (weer zei ipv. zij)
ogen nog net, ondanks het zo donker was. (volgens mij hoort hier ook een komma)
Verder ben ik heel benieuwd wat je ervan gaat maken, hou er wel rekening mee dat elk stuk verhaal 1500 woorden moet hebben
En let op je hoofdletters, die heb ik niet verbeterd
yes, thnx sorry ben er nog niet echt mee bezig geweest alleen snel even de hoofdzinnetjes gedaan:P
maar spelfouten komt een beetje omdat ik 13 ben , niet als excuus bedoelt hoor ofzo![]()
bedankt !!