Ik schiet geen professionele plaatjes. Alleen voor mezelf, en eigenlijk alleen wild/vogels/paarden. Maar wil wel graag wat bij leren. Dus laat maar horen wat er beter moet...
Om iedereen even in de stemming te brengen... Het is echt koud...

(Is de focus zo goed? Nooit eerder macro gebruikt)

Eigenlijk had er wel iets meer diepte in deze foto gemogen, voor mijn gevoel.
(En ja het wild is gearriveerd)

Hier vind ik de diepte wel fijn.

Hierna werd het helaas al snel te donker. Wil jullie toch nog 3 foto's laten zien. Hopelijk heeft er iemand tips om ze toch beter te maken. Mocht zo'n moment zich in de toekomst weer voor doen.

Bedankt voor jullie aandacht...

. De eerste foto is niet helemaal scherp. Bedenk van tevoren, wat je scherp wil hebben. Het idee is namelijk erg leuk. Als je op de voorgrond scherp stelt met een zo groot diafragma als je nu hebt gebruikt, dan krijg je een mooi effect met nauwelijks scherptediepte denk ik. De 2e foto vind ik mooi, je oog wordt geleid naar het pad dat naar rechtsachteren loopt, goede uitsnede ook. De foto met de vos, ja, heel zonde dat er zoveel riet voorzit eigenlijk. De andere foto staat hij helaas niet scherp op. Je zou als het donkerder wordt, je ISO wat hoger kunnen zetten, zodat je de sluitertijd niet hoeft aan te passen. Maar het is ook afhankelijk van de camera, of het er dan nog fraai uitziet, geen idee hoe ver je met jouw camera kan gaan qua ISO. De een na laatste foto met de herten vind ik erg mooi, geeft een goed beeld met het mistige zo. Ik zou nog iets van de lucht afhalen denk ik, dan is ie helemaal af.