[FOTO] Model op Zoom Experience

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

[FOTO] Model op Zoom Experience

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 13:52

Zondag op de Zoom Experience te Utrecht geweest.

Canon EOS 40D + 55-250IS

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mocht je wat ruis spotten, dit kan inderdaad kloppen :)

Cyn_

Re: [FOTO] Model op Zoom Experience

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:03

Op 1 vind ik de arm een beetje raar. :=
2 is leuk.
De 3de foto vind ik niet echt lekker uitgesneden, ik zie dan liever iets minder bovenkant en de kin er helemaal op.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 22:44

Cyn_ schreef:
Op 1 vind ik de arm een beetje raar. :=
2 is leuk.
De 3de foto vind ik niet echt lekker uitgesneden, ik zie dan liever iets minder bovenkant en de kin er helemaal op.

Aan dit soort 'comentaar' heb ik dus echt vrij weinig ;)
Foto drie heb ik overigens expres zo uitgesneden gezien ik de nadruk op haar ogen wou leggen, wat, naar mijn mening nu redelijk goed naar voren komt.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 23:48

Mn berichtje weer weg :=

Foto 1: vind ik persoonlijk niks, had haar hoofd liever wat meer naar rechts (voor haar) gedraaid gezien, en tja, de positie van de hand is er raar en het is niet echt mooi afgesneden. Ik had dan liever de rest van haar arm ook gezien, dus net na wat ruimte naast haar arm uitgesneden.

Foto 2: deze trekt me wel, erg mooie kleuren vooral, ook mooie positie, al had ik liever toch net wat ruimte gezien boven haar hoofd. Net zoals bij haar hand op de foto :)

Foto 3: deze vind ik eigenlijk ook niks, de nadruk wordt voor mij gelegd op haar kin door de uitsnede, deze lijkt nu 2x zo breed. Erg jammer, want als ik nu de foto bekijk zijn haar ogen niet het eerste waar ik naar kijk.

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 23:52

Mooie foto's zeg!!!

Mijn favo is toch echt nummer 3 8-)

Dit omdat je door de uitsnede haar expressie prachtig hebt vast gelegd.Wat een geweldige blik in haar ogen.....
Wel vind ik het wat jammer dat ze wat glimt, maar dat ligt niet aan jou maar aan de visagiste ;)

AnnetjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 23:59

Foto1: Ik denk dat deze wat vreemd overkomt door de uitsnede. Je legt nu de nadruk wat op het punt waarop het haar de hand raakt en zo lijkt het net of haar hoofd door de hand het beeld in getrokken wordt. Ik denk dat de foto meer tot zijn recht komt als je rechts wat meer 'lucht' erbij laat en links een klein stukje weglaat. Dan trek je de aandacht meer naar het gezicht.

Bij foto 2 en 3 vind ik dat door de kleuren en het licht de aandacht niet naar het belangrijkste wordt getrokken. Bij 2 trekt als eerste het shirtje de aandacht, dat is paars, fel en heel erg scherp. Het gezicht valt daardoor een beetje weg. Als je hier een reclamefoto voor een shirtje had willen maken is je dat perfect gelukt, maar een pakkende foto van het model vind ik het niet.
Bij foto 3 wordt de aandacht van mij meer naar de lippen getrokken. Deze zijn naar mijn mening het scherpste en het beste belicht. De ogen zijn wat grauwer en vallen weg in lichte schaduw waardoor dit niet de plek is waar je het eerste naar kijkt. Misschien kun je met photshop heel lichtjes de kleur van de ogen wat oplichten zonder dat het nep lijkt?
Foto 3 vind ik trouwens wel het mooiste en de uitsnede vind ik dan weer juist wel goed gekozen.

Wiesiesisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 20:53

het zijn op zich wel mooie foto, maar ik stoor me zo aan die achtergrong dat blauwe.
Daar heb ik echt niet mee