goede schilder laten komen! ik zou daar niet zelf aan beginne. mijn moeder kan erg goed schilderen ide heeft daardoor een schilderij van mijn oudste pony kunne maken. daar ben ik nog steets erg trots op.
Shoran123
Geplaatst: 29-11-10 10:13
Eerst met potlood licht de lijnen tekeken, en ook eeerst een ontwerp hebben. Als het niet lukt, kan je het altijd nog oververfen maar dat kost wel veel tijd
Als je een bepaald voorbeeld hebt kan je eventueel -zo doe ik het zelf met grote muurschilderingen- een overheadprojector gebruiken. Schets kopiëren op een sheet, op de projector en dan de lijnen overzetten. Dat voorkomt dat je de verhoudingen mis loopt.
Ik heb al een paar mooie plaatjes gezien, maar kan het ik het dan laag-voor-laag doen? Eerst van donker naar licht?
CoonArt
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-10 13:52
ikenindi schreef:
met een diaprojector?
Moet ik natuurlijk wel een diaprojector hebben... nog nagevraagd maar niemand die er 1 te leen heeft.... ben nog niet ver opgeschoten, nog altijd een witte (gaap!) muur! Kan nog wel wat tips gebruiken hoor!
Mijn moeder heeft vroeger bij mij ook een tekening op de muur va mijn kamer gemaakt, van mijn verzorgpony's, alleen zij had ze zo geschilderd dat ze over de rand van de stal keken, dit gaf denk ik een makkelijker begin.. Succes, lijkt me erg moeilijk!