Paar dagen geleden kwam ik thuis van school en het zonnetje scheen nog zo lekker, was rond een uur of half 4.
Dus ik mijn camera gepakt en net voordat ik de deur uit ging nog even aan mijn zusje gevraagd of ze mee wilde.
(Ze was eigenlijk een beetje ziek dus mocht niet naar buiten
) Dus ik haar voor de zekerheid dik ingepakt, mijn winterjas aan getrokken.Eenmaal buiten voelde ze zich ook weer helemaal goed, dus zijn we naar het bos gefietst waar de zon lekker tussen de bomen door scheen, en daar wilde ik ook iets mee doen.
Op alle foto's heb ik met het zonlicht gewerkt als tegenlicht, instellingen ingesteld zodat de foto niet 1 grote lichtbel werd.
Hahaha en toen kwam er een oudere meneer aan op de fiets die tegen me zei: "Meisje, is jou nooit geleerd dat je niet TEGEN de zon in moet fotograferen maar altijd met de zon in je rug??" ik zo: "Jawel maar ik wil wat uitproberen...."
Nja dit zijn de foto's geworden. Ikzelf vind ze erg leuk, maar oordeel zelf!
#1.

#2.

#3.

#4.

#5.

#6.

#7.

#8.

#9.

#10.

#11. And my personal favorite:

Op mijn vorige topics kreeg ik vaak als reactie: "Goh wat heb je er allemaal aan bewerkt en mag ik de onbewerkte foto's zien?"
Hierbij: Nee ik heb het licht niet bewerkt, ja ik heb het contrast omhoog gedaan.
En op sommige foto's gespeeld met de kleurbalans (bruintinten)

Zo dus ik hoop dat daar nu geen vraagjes meer over komen
Commentaar en tips natuurlijk weer van harte welkom!
Groetjes Lione // PuncieGraphics