[TEK] Fanny, de herinnering blijft

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

MusicELINE

[TEK] Fanny, de herinnering blijft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-10 11:24

Ik ben gister begonnen met het natekenen van mijn oude verzorgpaardje Fanny, die vorig jaar in de herfst verkocht werd. Ik ben stiekem best trots op het resultaat :o

Mijn mobiel maakt hele goede foto's *ahum*, dus details zijn niet te zien. Ik zal hem later wel even fotograferen met een betere camera. Inscannen wil niet, want het is getekend op A3, en zo groot is het scanapparaat niet :P

Afbeelding

Ik teken normaal gewoon op A4'tjes, en ik vond met name de opvulling van het hoofd heel moeilijk, omdat he zo'n groot oppervlak is.

Het oog hoort minder donker te zijn.. ik probeer binnenkort nog een goede foto te uploaden.

lau4lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 16:33

ben benieuwd naar de 'betere' foto, want het oog lijkt nu heel donker! :p
verder vind ik hem erg goed gelukt hoor! alleen het neusgat is een beetje klein, maar verder mooi hoor!

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 16:48

Ik vind hem best goed gelukt hoor!

Bij het oor zie ik iets vreemds.. Volgens mij is de 'opening' van het (voor ons) rechter oor te klein ofzo?
En bij de onderste is volgens mij het achterste voorbeen ietwat te kort, en het hoofdje wat te klein.

Verder is hij wel heel mooi, ben benieuwd naar betere foto's.

MusicELINE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-10 19:12

@felinetibor Ik zat idd ook al met die oren te knoeien, ik dacht dat of de linker te ver opzij zat, of dat de rechter te ver naar boven.. de onderkant van de opening zit zegmaar veel hoger dan die van de linker, en hij eindigt ook veel hoger.. ik zal kijken of ik nog iets kan aanpassen.