[FOTO] Amerika Zoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

xjenniifer94

[FOTO] Amerika Zoo's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-10 20:48

Hallo allemaal :)

Afgelopen zomervakantie zijn wij naar Amerika op vakantie gegaan, en hebben wij daar om de dag verschillende parken bezocht. Waaronder ook een aantal dierentuinen. Dit zijn enkele van de vele foto's die ik daar heb gemaakt.

Opbouwend commentaar en tips zijn zeker welkom!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb er nog veel meer, maar daar heb ik nu even geen tijd voor haha. :+
Laatst bijgewerkt door xjenniifer94 op 20-11-10 21:28, in het totaal 11 keer bewerkt

Steffi_H

Re: [FOTO] Amerika Zoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 20:49

Daar moet ik niets van kritiek op geven, ik vind de foto's prachtig!

xjenniifer94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-10 21:11

Steffi_H schreef:
Daar moet ik niets van kritiek op geven, ik vind de foto's prachtig!

Haha, dankjewel :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 21:12

allereerst, probeer zo weinig mogelijk foto's te plaatsen want weinig mensen gaan op alle foto's reageren :+ Ik vind dat er een aantal sterke composities tussen zitten, erg netjes dus, maar niet bij allemaal

xjenniifer94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-10 21:20

lifaya schreef:
allereerst, probeer zo weinig mogelijk foto's te plaatsen want weinig mensen gaan op alle foto's reageren :+ Ik vind dat er een aantal sterke composities tussen zitten, erg netjes dus, maar niet bij allemaal

oh, okee, heb er al een aantal verwijdert :+ Bedankt voor je commentaar. Ik probeer inderdaad niet altijd de altijd voorkomende midden-compositie aan te nemen.

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 21:23

Ik vind ze allemaal echt gaaf,
de 2 orka-foto's springen er imo het meest uit(letterlijk&figuurlijk :D )
Die vind ik echt prachtig!!

Alleen vind ik van de 3e foto dat groene blad links in beeld ietwat vervelend, maar dat kan ook komen doordat ik er te lang naar kijk haha.

Verder; Top!

xjenniifer94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-10 21:27

kayacratzo schreef:
Ik vind ze allemaal echt gaaf,
de 2 orka-foto's springen er imo het meest uit(letterlijk&figuurlijk :D )
Die vind ik echt prachtig!!

Alleen vind ik van de 3e foto dat groene blad links in beeld ietwat vervelend, maar dat kan ook komen doordat ik er te lang naar kijk haha.

Verder; Top!

Bedankt! Tja, ik vond het aan de ene kant wel wat hebben, maar nu je het zegt, als je er te lang naar kijkt hoort het er niet echt bij nee :Y)

Heb btw de eerste foto van de tijger vervangen door 2 papegaaitjes. :D

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 10:18

zeker geen verkeerde foto's! :)
valt me op dat de dieren die we tot nu toe te zien krijgen ook in Nederland te zien zijn in de dierentuinen op de orka's en de andere walvis na waar ik de naam van vergeten ben :+
de foto van de orka, geweldig zo'n beest springend te zien en op de foto te zetten, maar dat was geweldig geweest in de natuur en niet tijdens een show :+ dus voor mij vallen die foto's eigenlijk al een beetje af, gewoon omdat de achtergrond te veel stoort en er onnatuurlijk uitziet! dan heb je natuurlijk niet veel keus tijdens zo'n show en met al die waterspetters kan je er ook moeilijk aan photoshoppen! maar behalve dat de achtergrond stoort zijn het goede foto's! :)

verder vind ik de 1e foto van de lori's er echt uitspringen, vind dit de beste uit de serie! :)

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 10:19

De andere walvis is volgens mij een zwarte zwaardwalvis? Of een griend? Ik vind de foto's erg mooi, welke parken heb je bezocht?

xjenniifer94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-10 15:07

LisaDijk schreef:
zeker geen verkeerde foto's! :)
valt me op dat de dieren die we tot nu toe te zien krijgen ook in Nederland te zien zijn in de dierentuinen op de orka's en de andere walvis na waar ik de naam van vergeten ben :+
de foto van de orka, geweldig zo'n beest springend te zien en op de foto te zetten, maar dat was geweldig geweest in de natuur en niet tijdens een show :+ dus voor mij vallen die foto's eigenlijk al een beetje af, gewoon omdat de achtergrond te veel stoort en er onnatuurlijk uitziet! dan heb je natuurlijk niet veel keus tijdens zo'n show en met al die waterspetters kan je er ook moeilijk aan photoshoppen! maar behalve dat de achtergrond stoort zijn het goede foto's! :)

verder vind ik de 1e foto van de lori's er echt uitspringen, vind dit de beste uit de serie! :)

Ja inderdaad erg jammer van de orka foto's, maar het valt niet te veranderen. Het was echt heel druk en er was overal wel iets onnatuurlijks.. Ik vind de Lori's ook het mooiste, bedankt :)

eponine schreef:
De andere walvis is volgens mij een zwarte zwaardwalvis? Of een griend? Ik vind de foto's erg mooi, welke parken heb je bezocht?

Het was inderdaad een griend geloof ik. Bedankt, we zijn onder andere naar Busch Gardens, Animal Kingdom (disney), Epcot, Sea World, Kennedy Space Center en Blizzard Beach. Kan zijn dat ik er nog eentje ben vergeten. Maar het was in ieder geval een vakantie om te blijven herinneren! :D

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 18:57

De eerste vind ik qua kleuren erg mooi en bij de vierde vind ik het 'doorkijkje' erg leuk. Voor de rest vind ik ze niet heel bijzonder. Bij de laatste mist er bijvoorbeeld een stukje vin en is de achtergrond erg storend..

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 23:52

Stuk voor stuk prachtige fotos! Vooral die eerste net een schilderij en die 2e orka foto! Geweldig!