nee hoor dat zeg ik niet maar ik vond dat gewoon en dat hoeft jij niet te vinden dat zegt ik ook niet
Anoniem
Geplaatst: 20-11-10 20:28
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je met deze foto's wilt vertellen of laten zien. De eerste is namelijk ronduit slecht qua compositie, camerastandpunt etc. en dat heeft een lelijke en nietszeggende foto opgeleverd. Nijn staat er niet leuk op, foto is rommelig.
Ook over de 2e kan ik niet enthousiast worden; hij zegt helemaal niets... Hij is niet artistiek, niet interessant door kleuren of vormen, echt niets.
Dus sorry, maar ik vind het echt geen goede foto's.
Ook een beginner ziet dat er een hoop rommel om z'n onderwerp heen staat en dat het dier niet goed in beeld is. Kwestie van niet klikken als er niets interessants voor je camera staat
Sabin_e
Geplaatst: 20-11-10 20:43
De positie van foto 1 is niet zo mooi vind ik. Het konijn staat er niet helemaal op en de balk links van de foto is storend. Foto twee is een foto dat ik met mijn huistuinkeukencamera ook kan maken. Niks speciaals aan.
Algemene tip: Mijnalbum.nl is niet bepaald een goede site om foto's mee up te loaden. Het verkleind je foto's en maakt de kwaliteit zichtbaar minder.
saskiakefie
Geplaatst: 20-11-10 21:32
@Sabin: Met de camera heeft het niks te maken, ook een huistuinkeuken camera kan prima foto's maken het ligt puur aan de gebruiker. Ts weet duidelijk nog niet wat ze ermee aan moet, heeft niet er niet overnagedacht en heeft zomaar binnen een paar seconden wat foto's gemaakt blijkbaar want ze heeft niet aangegeven dat het anders is, helaas geen onderbouwde mening gekregen van waarom ze de foto's zo heeft gemaakt zoals ze zijn. Met Sonja ben ik het helemaal eens.
Ts: Ik ben benieuwd naar je volgende topic, of je wat met onze kritiek gedaan hebt. Neem bijvoorbeeld eerst een levenloos onderwerp en ga daar wat mee experimenteren, dit is makkelijker voor in het begin.
@ saskiakefie: Ik bedoel het meer als 'simpele allerdaagse foto' (in mijn ogen ook niet zozeer materiaal voor Fotokunst). Dus we bedoelen hetzelfde wat betreft de kwaliteit van deze foto
MerelxG_R
Geplaatst: 24-11-10 22:28
Ik vind ze ook verre van bijzonder. Afgehakte oortjes, storend hout, bij de 2e foto een gat met een neusje, niet echt bijzonder. Nee sorry, mij trekken ze niet aan.