Door mijn eigenlijk te drukke leven - ik plan echt te weinig tijd in voor mezelf - maak ik bijna nooit iets af. Zonde eigenlijk. Na een gesprek met iemand heb ik nu besloten dat ik écht meer tijd voor mezelf in ga plannen, niet alleen omdat het tekenen/schilderen/weet ik veel gewoon leuk is, maar ook omdat ik daar lekker mijn ei in kwijt kan. Best belangrijk toch?
Op dit moment ben ik nog niet toe aan werkjes waar je úren aan moet zitten. Ik wil nu gewoon lekker bezig zijn en aan het einde van mijn freubel-bui ook resultaat hebben. Later ga ik mezelf wel meer verdiepen in grotere werken.
Het doel wat op nummer 1 staat op dit moment, is het ontdekken van mijn eigen stijl, wat ik mooi vind en wat lekker werkt en het áfmaken van werkjes

Grafiet (alleen B6, ga binnenkort wel experimenteren met meerdere hardheden)
Formaat.. eh tja, het is groter als A4, maar ik denk net kleiner als A3. Heb zo'n lekker groot blok

Er zit ongeveer 3 uur werk in, dat heb ik eigenlijk nog nooit eerder gehaald

De schets.. hier zit er denk ik een uur werk in.

En vanavond afgemaakt.

Er kan nog zóveel worden verbeterd, maar stiekem ben ik best trots op mijn tekening

Doordat het avond is en ik de foto heb genomen zonder flits (lage sluitertijd) zijn er helaas details weg, zoals schaduw op het lichaam zelf en ook de details van de ogen kun je niet goed zien.

Jij hebt echt zoveel in je zitten... haal het er maar uit hoor
hier zou ik zelf in mijn linkerhand (ik ben rechts) een appel nemen en dan gewoon mijn eigen hand erin tekenen