- Naar aanleiding van een foto uit het aanvraagtopic; een werkje tussendoor.

Acryl op speciaal papier.
Formaat is A4.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

En ook al lijkt het werk in eerste instantie wat rommelig, als je wat langer kijkt zie je dat de verschillende elementen prima gaan samenvallen. Erg goed werk, ik wil wel meer van dit soort dingen zien!
wat leuk dat er zulke enthousiaste reacties op volgen
ik vind het wel spannend, aangezien het een tikkie
anders is dan mijn eerdere tekeningen van paarden, maar het valt dus wel in de smaak. Het is heerlijk om te doen; inderdaad met paletmes Eef
en het bevalt mij prima. Lekker spelen met verf, maar toch proberen om de samenhang te bewaren met vorm en kleur.
marjoke schreef:Dit is werk waar absoluut geen commentaar op geleverd moet worden. Er is helemaal niets storend aan. Mensen vergeten vaak dat er zoiets als vrijheid van de kunstenaar bestaat.
En zo moet je er meer maken! Echt een prachtige stijl.
Reflectie is goed, daar leert men van. Het is soms goed om de meningen van anderen te horen, en dan is het aan de kunstenaar of ze daar iets mee doet of niet. Ik weet zeker dat Fnanne deze post echt niet alleen heeft geplaatst om alleen maar lovende berichtjes te krijgen. Plaudar schreef:Vrijheid van de kunstenaar bestaat zeker, daar heb je gelijk in, maar waarom zou er dan geen commentaar op gegeven mogen worden?Reflectie is goed, daar leert men van. Het is soms goed om de meningen van anderen te horen, en dan is het aan de kunstenaar of ze daar iets mee doet of niet. Ik weet zeker dat Fnanne deze post echt niet alleen heeft geplaatst om alleen maar lovende berichtjes te krijgen.
Daarbij vind ik haar stijl overigens wel erg gaaf en daar moet ze meer doorgaan, maar toch spreekt dit werk mij wat minder aan dan haar andere werken.
.Terwijl op sommige tekeningen/schilderijen waar nog massa's werk aan is dan heel mild gereageert wordt. Das een punt waar ik mij aan begin te storen.
Tevens komt er ook een stukje smaak bij kijken natuurlijk. En dit is wat anders dan wat ik voorheen deed in de -met name- grafiettekeningen. Maar dit is ook wel heel fijn om te doen
de originele foto is terug te vinden in het aanvraagtopic: kyrkelover @ [UK] [CENTRAAL] Aanvraag topic paarden tekenen #5