[TEK] Liefde..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

N_fotografie

[TEK] Liefde..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 20:35

Hallo allen,

Na te lang niet meer te hebben getekend, hier een portretje die ik heb gemaakt voor een vriendin van mij voor sinterklaas!

Afbeelding

Haar gezicht heb ik moeten bijwerken, ze stond geforceerd op de foto, tegen hem aangedrukt. Ik heb het dus een beetje in contrast moeten zetten, zonder de rimpels en met rustigere ogen.

Op/aanmerkingen GRAAG ik ga hem de 26e geven, dus voor die tijd kan ik hem nog aanpassen!

Groetjes,
Nikki
Laatst bijgewerkt door Mireille op 17-11-10 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Vergeet je [TAG] niet!

Douce

Re: [TEK] Liefde..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 21:41

Heb je een referentiefoto?
De vrouw lijkt nu namelijk nog platgedrukt voor mijn idee.
Ik doe het je niet na hoor daar niet van.

Coldplay90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 21:46

Inderdaad een referentiefoto zou handig zijn :j en ik zou nog even naar de hand kijken, zit nog wat weinig diepte in.

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 22:59

Hallo,

Ja, ik wilde in eerste instantie zonder referentie foto omdat ik hem niet heb gemaakt als de foto zeg maar. Dus je ziet daar "foutjes" in. Heb referentie foto ja. Ik heb de foto ook binnen, zonder licht behalve mijn flits. Heb hem ook van iets onderaf genomen, omdat je anders het weerkaatsen van het potlood krijgt. Als ik eraan denk, doe ik morgen nog een foto. Ik heb hem nu een paar uur weggelegd, en ik zie weer wat foutjes dus ik ga er morgen nog even aanwerken (o.a. het oog rechter oog van de jongen en het voorhoofd van het meisje.) Ook ga ik de lip van het meisje aanpassen, die staat nog in het beeld van het plat gedrukte haha!

Hierbij de referentie foto.

Afbeelding

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 19:18

Ik vind hem best mooi! Alleen de verhoudingen van zijn hoofd lijken niet helemaal te kloppen. Door de tekening en de foto op de kop te houden kun je zien wat er niet klopt. Verder zou ik wat meer schaduw willen zien en in haar neus de rimpeltjes van haar lach. Ik vind zijn kleding erg goed gelukt!

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 08:46

Wat op de foto ook te zien is, is dat het hoofd idd een beetje plat gedrukt is. Alleen bijd de foto zie je dat er meer schaduw tussen de bide personen zit, ik denk als je dat toevoegd in je werk dat het hoofd van de vrouw niet zo plat gedrukt zit als het nu lijkt. Verder heel netjes gedaan!