[TEK] veulen... en de achtergrond?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

[TEK] veulen... en de achtergrond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-10 23:04

ik heb deze vanavond gemaakt, in geen jaren meer met pastelkrijt gewerkt. maar vond het wel weer leuk! Hij is niet geweldig geworden :o
op een afstandje gaat het wel haha :D
foto is jammer genoeg niet heel scherp

maar de witte achtergrond is wat gevlekt geworden, en ik wil deze graag weggeven... iemand een idee hoe ik dat kan oplossen? want ik heb het idee dat als ik het kleur... dat de diepte dan helemaal weg valt :o

Afbeelding

Szan

Re: [TEK] veulen... en de achtergrond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 12:58

Mooie tekening!
Wat kleine puntjes die naar mijn idee niet helemaal kloppen:
- Vanaf de rechterkant lijkt er een knik in het hoofd te zitten... Weet niet precies hoe dat komt, want vanaf de linkerkant gezien lijkt dat niet zo te zijn.. Ik vermoed dat het komt door het inkleuren in 'vlakken'. Naast het (vanaf hier gezien) rechter neusgat zit namelijk een lichter vlak dat imo impliceert dat er een deuk achter de neus zit.
- Neus is heel grof, geen iel veulenneusje.

Maar ik doe het je zeker niet na, dus complimenten hoor!
Over de achtergrond heb ik geen tips.

petitparis

Re: [TEK] veulen... en de achtergrond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 13:02

idd je kan muggenziften over de verhoudingen een eventuele knik/bult in de neus afhankelijk langs welke zijde je het bekijkt. maar om zo lang geleden te zijn ziet het er best goed uit.

voor de achtergrond,misschien toch proberen het grootste deel met een gom te verwijderen??? ik weet dat mijn ma voor houtskool speciaal en kneedgom had aangeschaft, omdat die meer "vuil" meenam dan een gewone gom. en anders met wit pastelkrijt de vlekken vervagen...