[FOTO] Concert

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Heavenknows

[FOTO] Concert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-10 18:46

Hallo!

Ik ben afgelopen zondag naar een klein concer geweest, het licht was minimaal, dus heb wat dingen uitgeprobeerd met sluitertijd en flitser. *Ben er achter gekomen dat mijn pcscherm wat lichter staat (minder contrastvol) dan dat van mijn mede mens*

Commentaar is welkom :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: [FOTO] Concert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:56

Leuk dat je daarmee wat uitgeprobeerd hebt :) Ik vind zelf 1, 3 en 5 eruit springen door het effect, daarbij voegt het flitsen naar mijn idee echt wat toe. Dan moet ik wel weer zeggen, dat 3 en 5 weer wat 'overlappen'- erg op elkaar lijken.

Wat vind jij zelf van de rest van de foto's? Waarom heb je die specifiek uitgekozen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 19:00

Mooie beelden, je hebt er oog voor. Mijn complimenten daarvoor!

Foto 6 vind ik wat onder de maat vergeleken bij de rest, maar je had 't licht dan ook niet mee zo te zien. Foto 7 vind ik erg saai en daarom vooral niks toevoegen aan de serie.

Heavenknows

Re: [FOTO] Concert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-10 19:23

@WildWings: Heb gewoon de beste foto's uit de serie gepakt, degene die het 'best' belicht waren, of degenen die ik zelf mooi vond. Ook al zijn de onderste misschien iets simpeler (uhh heb altijd moeite met kiezen welke foto ik wil plaatsen) :D Bedankt in iedergeval!

@Nouks: Bedankt!! :D 6 was een beetje een lucky shot, ze zanger kwam opeens héél dichtbij. Uiteindelijk vond ik hem door de scherpte diepte wel grappig, maar aan de serie voegt hij (net als 7) niet echt veel toe nee, daar heb je gelijk ik :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 14:52

Moet zeggen dat ik 1 zo goed vind dat ik de rest weg zou laten eigenlijk. Zoals WildWings al zei lijken 3 en 5 sterk op elkaar, en de rest kan me neit heel veel interesseren.
Maar die eerste is echt heel goed. :j Compliment!

Heavenknows

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 22:33

Guernica schreef:
Moet zeggen dat ik 1 zo goed vind dat ik de rest weg zou laten eigenlijk. Zoals WildWings al zei lijken 3 en 5 sterk op elkaar, en de rest kan me neit heel veel interesseren.
Maar die eerste is echt heel goed. :j Compliment!

Bedankt! zal de post wat aanpassen :)

edit: dat kan niet op bokt haha, voor de volgende keer dan :D