Om even wat vragen voor te zijn: hier kan je al mijn andere kleisels zien. En de site wordt regelmatig bijgehouden! Bijna al mijn kleisels zijn te koop, mocht je echt interesse hebben, geef even een gil! Ook als je zegt: ik vind die wel heel erg leuk, maar ik wil er graag iets anders aan, het kan allemaal!
En ik klei in opdracht. Mocht je verder nog iets willen weten, mijn pb-box is open!
Orang-Utans
Op tv zag ik in de serie Monkey World iemand die prachtige werken had gemaakt van de apen. Ook van de koppies van Orang-Utans. Dat wilde ik ook eens proberen, en zo ging ik aan de slag met mijn familie. Plaatje gezocht op internet, en aan de slag.
Er heeft een WIP topic gelopen, dus misschien hebben jullie deze al eens gezien. Maar hier nogmaals het eind resultaat!

Jeeves
Ik wilde een mooie kandelaar maken voor een kaars. Kaars gepakt, en een lekker creepy kandelaar gemaakt! Jeeves kwam eruit rollen, en de ogen waren helemaal prima!
Enige zielige is een beetje, dat Jeeves door het drogen wat vingers kwijt is geraakt. Ook past een normale kaars niet tussen zijn handjes, maar goed, misschien kan ik een kaars bijsnijden dat er wel een kaars in zijn handjes past!

Beebje
Mijn tante was jarig, en wilde van mij graag een kleisel hebben. Goed, dan de vraag wat voor beest mijn tante wilde hebben. Ze wilde een baby-neushoorntje. Zo gezegd, zo gedaan, en ik ging aan de slag met een baby neushoorn.
Hij is best heel aardig gelukt, tenminste, ik vind hem best heel schattig
Mijn tante was er ook heel erg blij mee, en daar gaat het natuurlijk om!

Pierlala
Ik was op een zonnig dagje buiten aan het kleien, en met mijn mooie kraaltjes bezig. Mijn mams pakte een kraaltje, en plakte er een streepje klei onder. Voor jou! Zei ze tevreden. Mar toen ik ernaar keek, zag ik dat het best heel schattig was. Dus het hoopje opgepakt, streepje een beetje vorm gegeven, kraaltje vastgemaakt, en later geverfd en vernist.
Een samenwerkings-werkje dus! Heel klein, maar o zo schattig!

Heretietje
Gewoon voor de tv, een stukje klei gepakt, mooie kraaltjes erbij, hartstikke leuk geworden dacht ik zo

Beetje raar, maar je moet er maar van houden zullen we maar zeggen!