[TEK] Jurkserie 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

sammyvriend

[TEK] Jurkserie 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-10 17:47

horsiegek

Re: [TEK] Jurkserie 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 18:06

Hmm deze spreekt me niet zo aan, ik vind dat half lege ( of half volle ) blad zonde, en de tekening niet echt af. De compositie zegt me ook niet zo veel. Echt niet om je aan te vallen of zo hoor, helemaal niet! Maar ik vond je vorige tekeningen (vooral met het vogeltje) een stuk mooier!:)

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 18:46

Mijn vorige bericht is verwijderd

Citaat:
laat me raden! Niemand?!

Dus ik zal nu wat meer zeggen xD
Ik vind het lege wat minder, normaal vind ik dat leuk, maar nu is het iets te.
Ik vind de gezichten niet zo mooi uitgewerkt alsdat je bij Jeroen altijd doet, dat vind ik zonde.

Als ik gelijk heb met de titel, vind ik het wel goed overgebracht!

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-10 19:27

Dankjulliewel. Ik weet het niet zo met het linker vak.
Vond het zelf wel iets toevoegen maar nu begin ik ook te twijfelen. Ik zou er een gezicht bij kunnen zetten, maar dat zou het ook kunnen verpesten. Ik denk dat ik eerst nog een andere tekening maak en daarna nog een keer naar kijk.

De vaagheid van de gezichten heb ik expres gedaan om de aandacht meer naar het jongetje te trekken, maar dit valt dus ook niet in de smaak? :') Zijn er ook mensen die dat wel mooi vinden? :+

Het is inderdaad Niemand Leonie!
:+:
http://www.youtube.com/watch?v=ncX0gkScRyk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 19:48

Ik vind het niet mooi dat de randen zo streperig/krasserig zijn. Het linkergezicht vind ik goed, het rechter daarentegen niet echt. Het heeft een vreemde vorm. :)

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 19:52

Waarom vond je het blauwe vlak iets toevoegen? Soms kan zo'n leeg vlak inderdaad iets toevoegen, maar hier doet het wat mij betreft af aan het gehele werk. De tekening lijkt nu in een hoekje gepropt te zijn, hij komt niet tot zijn recht in mijn ogen. Als je de tekening in verband kunt brengen met lege vlak zou het in principe wel een toevoeging kunnen zijn, maar doordat het grote gezicht nu juist de andere kant op kijkt, lijkt het vlak 'buitengesloten'.
Ik had in het kleine figuurtje ook wat meer emotie willen zien, ik ken het nummer niet maar ik neem aan dat het figuurtje eenzaam is? Dit komt op mij nog niet helemaal goed over, dat komt voornamelijk doordat ik het gezichtje wat uitdrukkingloos vind.
Je techniek is zoals altijd wel weer prachtig om te zien, je kleurgebruik is heel sterk, helaas vind ik de compositie en uitstraling deze keer wat minder.