Hier een foto van een straat, vond hem zelf erg gaaf geworden. Tips altijd welkom!
Laatst bijgewerkt door Mireille op 10-11-10 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:[FK] > [FOTO]
MerelxG_R
Geplaatst: 10-11-10 20:30
HDR denk ik? Erg gaaf! Je stond heb een leuke plek waardoor de compositie imo heel mooi is geworden! Stoor me alleen aan de zwarte lijnen boven de weg.
Vind het een erg mooie foto. Mooie kleuren, het is grauw, maar toch fel. Zwarte kabels storen mij opzich niet zo heel erg. Ik vind dat ze wel sfeer hebben. Leuk ook met het rode autootje op de voorgrond, voor de kleurbreking.
Ik zie welke compositie je bedoeld hebt, maar ik vind 'm veel te rommelig en grofkorrelig. Het kan aan mijn scherm liggen, maar helemaal scherp lijkt 'ie ook niet. Dus ik zie wat je wilt, maar de uitvoering laat wat mij betreft nog wat te wensen over.
Bedankt voor de reacties! Grofkorrelig is hij zeker, maar dat kwam kijken bij de bewerking maar ik vond het persoonlijk niet storend, vond het wel wat hebben. Scherp is hij wel, dus dat ligt denk ik aan je scherm.