[FOTO] Dierentuin!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Channiiiej

[FOTO] Dierentuin!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-10 19:55

Afgelopen zondag ben ik naar de dierentuin in Emmen geweest.
De eerste keer dat ik echt 'gericht' ergens foto's kon gaan maken met mijn nieuwe camera!
Ik heb een Nikon Coolpix L100.

Ik heb nog nooit echt serieus foto's gemaakt, maar ben er de laatste tijd wel steeds meer mee bezig!
Ben benieuwd hoe jullie ze vinden! Tips zijn zeeeer welkom :D

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3. Jammer dat de olifant precies op het moment dat ik klikte, zijn slurf nog ff uitstak!
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

Helaas was tegen het eind van de dag mijn camera leeg, maar toen kwamen de olifanten in actie :P Toen heb ik nog even een foto geschoten met mijn vaders camera. Ik vind de kwaliteit minder, maar het plaatje zó gaaf!

6.
Afbeelding

Marit

Re: [FOTO] Dierentuin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 17:36

Ik vind je composities redelijk gekozen. De foto's van de huiden is ook erg leuk gedaan.

Let wel op de foto bij de olifant dat alles erop staat. Nu mist er een stuk van zijn slurf en dat is erg jammer. Ook bij de onderste foto missen er wat delen, zoals de poten.

Ik vind de kwaliteit helaas niet prettig om naar te kijken.

tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 17:46

Foto 1: vlinder staat er opzicht wel goed op, maar storend is het overbelichte blaadje eronder.
Foto 2: vind het persoonlijk niet zo'n mooie foto, vind het moeilijk te beschrijven wat ik er precies niet mooi aan vind.
Foto 3: commentaar geef je zelf
Foto 4: mooie foto, misschien volgende keer als het kan een iets rustigere achtergrond kiezen.
Foto 5: vind ik al veel mooier als afb. 2
Foto 6: inderdaad gaaf plaatje al hadden de voeten er nog helemaal op gemogen. jammer dat je camera leeg was.

Channiiiej

Re: [FOTO] Dierentuin!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-10 20:26

Dankjulliewel! Inderdaad jammer dat er een stuk van de slurf mist! Precies toen ik klikte, stak de olifant zijn slurf iets naar voren, waardoor hij er net niet opkwam..

Ik moet idd beter opletten dat 'alles' op de foto staat, of dat de uitsnede echt goed is (en er niet nét iets mist..)
Ben wel heel blij over foto 4.. Helaas heb je de achtergrond niet altijd voor het kiezen :(