Vandaag 5,5 uur bezig geweest met een fashionshoot, hier alvast een klein voorproefje, bewerkt op mijn laptop zonder muis.. Dus er zitten hier en daar wat (kleine) shopfoutjes of dingetjes die ik nog moet doen, ben benieuwd of jullie die zien, haha.
Op mijn computer zitten er ook wat overbelichte stukjes in die shawl.. vind de blik van het model prachtig, maar die shawl trekt zo mijn aandacht dat het voo rmij in het niet valt..
Ik vind de blik erg mooi, maar de shawl trekt mijn aandacht doordat hij wat overbelicht is.
Red_Savage
Geplaatst: 07-11-10 20:08
Ik heb helaas niet veel verstand van fotografie, maar ik kijk wel graag mee. Faux, ik vind jouw werk altijd zo ontzettend mooi dat ik gewoon even een berichtje achter moet laten! Ik vind de expressie op haar gezicht erg sterk, en de make up benadrukt haar ogen heel erg. Hij is ook erg scherp. Je kiest ook altijd erg mooie modellen uit vind ik zelf. Ik vond de shawl een goed idee, al had ik hem denk ik mooier gevonden als hij wat minder overbelicht was, nu trekt hij wel veel aandacht. Maar ik vind de foto nog steeds heel mooi!
De shawl is eigenlijk een bodywarmer, en ook niet mijn keuze. Deze fashionshoot was geen vrij werk, maar opdracht. Dus ik had geen zeggenschap in de kleding.
Verder bedankt!
tos
Geplaatst: 07-11-10 20:22
Vind het over het algemeen niet zo'n mooie foto, sorry.
Dit doordat ik mijn ogen niet van de sjaal af kan houden, hoe ze al zeggen, weet het niet zeker kan het niet echt plaatsen maar misschien iets overbelicht?
Als ik de sjaal weg laat met kijken denk ik wel dat het een hele mooie foto is! Maar blijf vooral doen wat je zelf mooi vind
Ik ga mee met Marjolein, mij stoort de shawl ook verschrikkelijk. Haar blik is zo sterk! Dat de shawl eigenlijk geen extra waarde toevoegt aan de foto. Ik had haar liever 'nude' gezien. Ben wel benieuwd naar meer.
Ja, 'nude' was ook eerder mijn keuze geweest, maarja. Zoals gezegd zijn we 5,5 uur bezig geweest, en ze heeft ook heel wat verschillende outfits aangehad. Later komt er zeker meer, maar bewerken op een kleine laptop zonder muis is geen porem als je gewend bent om met een enorm scherm en een tablet te werken, haha. Dus dat was ik na 1 foto al zat.
Mooie foto zeg! Heb verder niet echt wat toe te voegen, ga met de rest mee Maar volgens mij ken ik het betreffende meisje, is een klasgenoot van mij geweest, kan dat?
Jammer van de sjaal, die ook bij mij te licht is. Verder wel een mooie foto met een mooie blik!
123468086
Geplaatst: 17-11-10 19:17
Ook ik vind de shawl storend, jammer, maar daar is al op gereageerd. Ik heb je site net bekeken, en ik wou even zeggen dat ik echt versteld sta van je foto's. Ze zijn echt prachtig! Vooral de foto's van de (indiaanse?) bruiloft, echt prachtig!
Volgens mij is het prachtig Ik vind t en mooi model, styling goed. Maar inderdaad de sjaal vind ik niet zo. En ik denk niet dat dit je sterkste foto is ...