ik vind ze allbij niet mooi die eerste is veel te ruizig. en die 2de is tescherp gemaakt waardoor hij lelijk is geworden . zou je niet de orginele foto's kunnen plaatsen?
Dribbel
Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-10 15:25
Pff..goede vraag. Het origineel is een analoge foto die de fotozaak voor mij heeft ingescand. Hij staat vast ergens op een schijfje, maar daar moet ik echt even naar zoeken. Hij staat volgens mij niet meer op mijn pc.
Edit: niet gevonden. Alleen de kleine variant van degene in de OP:
ik stoor me zoiezo al aan de scheve horizon bij F1, maar ook het ruizige dat je ziet, geld ook voor foto 2. Bij F2 vind ik je compositie niet echt mooi, je had meer afstand moeten nemen en door de knieen gegaan. hoop dat je hier iets mee kan
Scheve horizon heb je helemaal gelijk in. Bij de 2e vind ik hem eigenlijk recht hoor. Bij 2 ben ik bewust niet door de knieën gegaan. Het hoofd van het paard leek dan in verhouding veel langer dan het in werkelijkheid was. Wat vind je niet mooi aan de compositie?
Juist het analoge straalt er vanaf, en dat vind ik persoonlijk erg lekker aan beide foto's. Ik hou wel van overmatige ruis, daarom fotografeer ik zelf ook analoog. Enige waar ik me bij de eerste foto een beetje aan stoor is de scheefheid van de horizon.