[DIGI] The look of PD

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

TessaVB

[DIGI] The look of PD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-10 11:43

:wave:

Ik kom hier echt nooit, heb in 2008 geloof ik een laatste mislukte poging gedaan om een topic te openen. :Y)
Dit werkje ben ik zo'n 5 uur mee bezig geweest, en vroeg me af wat jullie er van vinden. :)

Ik heb zelf een bepaald gevoel bij dit werk, maar vroeg me af wat het bij jullie oproept, dan weet ik of me
doel geslaagd is. :Y)

Het is gemaakt in Photoshop CS4 en een tekentablet.

Oh, nog wel misschien leuk om te vertellen, ik wou dit gevoel bij dit paard uitdrukken, omdat hij zo'n standaard enge blik
in z'n ogen heeft. :Y) Of een angstige blik. Weet niet hoe ik het moet vertellen, maar hij kan heel eng kijken. :Y)
Wellicht leuk om te weten. :D

Afbeelding

Groetjes :D

Anoniem

Re: [DIGI] The look of PD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 13:55

ik vind het echt heel erg mooi!
ik heb een beetje het gevoel dat een jong paard is die zicht het wel wil zien wat er gebeurt maar toch twijfels over heeft.
echt erg mooi!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 18:11

Wauw, heel mooi!
Ik zie er ook een jong paard in, die net zonder zn mama de 'kleurrijke' wereld met allemaal nieuwe dingen gaat ontdekken en nieuwsgierig is, maar tergelijkertijd toch wel wat schuw.
Heel erg mooi! :D

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-10 21:11

Bedankt voor de reacties! Mijn idee was inderdaad een soort van verlegenheid/dommigheid te uitten omdat hij niet de slimste is maar ook niet het eerste paard is wat een nieuwe stap zet. :Y)

Jong is hij niet, hij is al 13 jaar haha.

Dit is trouwens de 1e uit een serie van 3 of 4. :)

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 21:44

Hij is mooi! :D
Een tip: denk aan de haarrichting op het hoofd, die loopt van onder naar boven en niet van links naar rechts ;)