foto 4 kan ik niet zien, maar vind ze wel mooi maar niet heel bijzonder. meer gewoon leuke foto's. foto 1 overigens vind ik wel heel heel leuk! heel mooi scherpgesteld op het hoofdje en de achtergrondkleuren vind ik er ook mooi bij.
ik vind foto 1 echt leuk, hoe ie z'n oortjes heeft staan enz. gewoon het hele koppie.. en het hondje ja die staat er gewoon echt lief op. en foto 3 is echt mooi! ga zo door! (:
Dit zijn inderdaad wel vrij normale foto's, maar als ik wat meer tijd heb dan ga ik even goed experimenteren met de camera Nog meer mensen met eventueel wat tips?
Erik34
Geplaatst: 09-11-10 10:22
Foto 1 vind ik een onrustige achtergrond hebben, leid mij te veel af van onderwerp Foto 2 iets te krap, want de staart en deel van pootje staan er niet geheel op Foto 3 en 4 is niks op aan te merken Foto 5 een leuke uitsnede, ben benieuwd naar de kleur versie
tos
Geplaatst: 09-11-10 17:39
Foto 1 vind ik erg leuk, vind het persoonlijk altijd moeilijk zwarte onderwerpen/dieren op de foto te zetten. De kleur komt hier heel goed in uit en is niks op aan te merken. vind de achtergrond niet echt storend, vind het wel iets hebben.