Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Sonja schreef:Ik heb er helemaal niets mee. Ik vind ze behoorlijk plat qua onderwerpen. Zelfs artistiek zie ik er niets in, daarvoor is het 'bloed' te nep en spreken de composities me niet aan; dan had ik iets spannenders verwacht.
Algemeen oordeel; veel te plat.
MarloesRixt schreef:Pfoe, heftige foto's, maar ik denk wel dat je doel is bereikt. Ik had pompoenen verwacht met kaarsjes erin, dit is toch even wat anders!
De foto's spreken me wel aan.
LoveLoes schreef:MarloesRixt schreef:Pfoe, heftige foto's, maar ik denk wel dat je doel is bereikt. Ik had pompoenen verwacht met kaarsjes erin, dit is toch even wat anders!
De foto's spreken me wel aan.
Haha! Idd! Daar dacht ik nou ook aan! Ik vind de eerste foto mooi en de derde volgens mij ook! De tweede vind ik echt niks doordat met die mond en dat mes enzo.. maar dat is smaak. Voor de rest vind ik het groffe foto's maar iedereen heeft een ander denkbeeld bij halloween. Dus tja. Overigens knap gedaan.
Btw, welk klein meisje/jongen heb je zover gekregen om dit te doen gezien het kleine voetjes zijn en dunne polsjes, dacht ik aan een jong, meisje of jongen. Ik kijk de foto's nu nog een keer en volgens mij valt de kleine voetjes wel mee.