[FOTO] Halloween

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Deboooraaah

[FOTO] Halloween

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-10 21:19

Voor school had ik de opdracht Halloween voor fotografie.
Ik wil jullie graag een paar foto's laten zien die ik gemaakt heb bij dit thema.
Ik ben echt blij met het resultaat en ben ook erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
even in linkjes gezet voor de gevoelige kijkers

1.
http://i52.tinypic.com/347k96h.jpg

2.
http://i53.tinypic.com/eg5s9s.jpg

3.
http://i55.tinypic.com/152nurs.jpg

4.
http://i55.tinypic.com/343kz13.jpg

5.
http://i54.tinypic.com/51c0uw.jpg

6.
http://i56.tinypic.com/foq5qv.jpg

Ik ben erg benieuwd hoe jullie ze vinden, commentaar en tips zijn altijd welkom ^^
Laatst bijgewerkt door Deboooraaah op 02-11-10 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Cchanny

Re: [FOTO] Halloween

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:23

Ik vind de laatste te erg :=
Die kan je beter in een linkje zetten. Er zitten ook nog jongere kindjes op he;)
Trouwens vind ik alle foto's wel vrij .. grof.

Deboooraaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-10 21:29

@ Cchanny: wat vind je er grof aan??
Het zijn halloween foto's

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:31

die laatste duid op zelfmoord ;) en dat is niet echt iets dat met halloween te maken heeft :) De eerste vind ik wel sterk :j
edit: kijk nog een keer, vind ook de eerste te suïcidaal helaas :+ valt meer onder het thema horror :)
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 02-11-10 21:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:34

halloween foto's? dan verwacht ik leuke trick or treat foto's of iets in die trant.
en geen suicidale kiekjes :+

xxnienke94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:38

ik vindze ook wel weer bijzonden, ben benieuwd wat ze op school ervan zeggen

Deboooraaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-10 21:38

@ xxnienke94: ik ook ^^

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:40

Pfoe, heftige foto's, maar ik denk wel dat je doel is bereikt. Ik had pompoenen verwacht met kaarsjes erin, dit is toch even wat anders!

De foto's spreken me wel aan. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:58

Ik heb er helemaal niets mee. Ik vind ze behoorlijk plat qua onderwerpen. Zelfs artistiek zie ik er niets in, daarvoor is het 'bloed' te nep en spreken de composities me niet aan; dan had ik iets spannenders verwacht.
Algemeen oordeel; veel te plat.

xxnienke94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:59

Sonja schreef:
Ik heb er helemaal niets mee. Ik vind ze behoorlijk plat qua onderwerpen. Zelfs artistiek zie ik er niets in, daarvoor is het 'bloed' te nep en spreken de composities me niet aan; dan had ik iets spannenders verwacht.
Algemeen oordeel; veel te plat.

niet mee eens!
maar goed, meningen verschillen

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:01

Ik vind dit helemaal niéts met Halloween te maken hebben..
Sterker nog... ik vind ze vuil en grof..
Zeker de laatste...

LoveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:03

MarloesRixt schreef:
Pfoe, heftige foto's, maar ik denk wel dat je doel is bereikt. Ik had pompoenen verwacht met kaarsjes erin, dit is toch even wat anders!

Haha! Idd! Daar dacht ik nou ook aan! Ik vind de eerste foto mooi en de derde volgens mij ook! De tweede vind ik echt niks doordat met die mond en dat mes enzo.. maar dat is smaak. Voor de rest vind ik het groffe foto's maar iedereen heeft een ander denkbeeld bij halloween. Dus tja. Overigens knap gedaan.

Btw, welk klein meisje/jongen heb je zover gekregen om dit te doen gezien het kleine voetjes zijn en dunne polsjes, dacht ik aan een jong, meisje of jongen. Ik kijk de foto's nu nog een keer en volgens mij valt de kleine voetjes wel mee. :P

Deboooraaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-10 22:07

LoveLoes schreef:
MarloesRixt schreef:

Haha! Idd! Daar dacht ik nou ook aan! Ik vind de eerste foto mooi en de derde volgens mij ook! De tweede vind ik echt niks doordat met die mond en dat mes enzo.. maar dat is smaak. Voor de rest vind ik het groffe foto's maar iedereen heeft een ander denkbeeld bij halloween. Dus tja. Overigens knap gedaan.

Btw, welk klein meisje/jongen heb je zover gekregen om dit te doen gezien het kleine voetjes zijn en dunne polsjes, dacht ik aan een jong, meisje of jongen. Ik kijk de foto's nu nog een keer en volgens mij valt de kleine voetjes wel mee. :P

Dat klein meisje wat je zegt is mijn zus en ze is 16, ze heeft wel kleine voeten ja :p

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:09

Zoals je in de regels van FK kunt lezen horen afbeeldingen die je wilt laten zien direct zichtbaar te zijn. Het is niet toegestaan enkel links te plaatsen.

Als je de foto's zelf te heftig vind om ze direct zichtbaar te laten zien, dan zeg je daarmee eigenlijk dat je vind dat dit niet op Bokt thuis hoort.
In dat geval denk ik dat iedereen liever een andere selectie ziet, die je gewoon zichtbaar zou willen en kunnen tonen.